Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitteleeko teille tuttavat vastoinkäymisiään? Sellaisia pieniä, mitättömiä? Eikä oikein mitään muuta puhuttavaa ole?

Vierailija
24.01.2023 |

Mulle tekee pari lähipiirin ihmistä sellaista että välillä voi mennä vaikka viikkojakin ettei heistä kuulu mitään, sitten yhtäkkiä yllättäen soittavat että et ikinä arvaa mitä mulle tapahtui, joku mummeli kiilasi eteen apteekissa! (Tai joku muu vähäpätöinen asia.) Sitten jaarittelevat siitä, minä ihmettelen itsekseni että mitä ihmettä mulle tällaista soitat ja kommentoin satunnaisesti ahaa, ohoo, vai niin ja sitten puhelu loppuu soittajan toimesta yhtä äkkiä kuin tulikin. Jää todella wtf fiilis että mitä ihmettä juuri tapahtui?

Miten saan tällaiset puhelut loppumaan? Joskus olen tekevinäni jotain, lähdössä ulos tms ja lopetan puhelun lyhyeen mutta useimmiten olen vain kotona eikä oikein voi mitään tekosyytä keksiä tai en ainakaan siinä hetkessä osaa.

Mutta mun oma kiva fiilis ja tekeminen jota olin juuri tekemässä menee siinä että kuuntelen toisen jotain tällaista ihme taivastelua.

Itsehän en näille ihmisille enää soittele lainkaan. Olisikin että sovittaisiin esim. jotain molempia tyydyttäviä tapaamisia tms mutta ei, tällaisia outoja yhteydenottoja vain. Enkä aina vastaa puheluunkaan mutta siitä hätääntyvät ja soittelevat niin kauan että vastaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaas nyt, miten saan nämä puhelut loppumaan? 

Vierailija
2/7 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi auttaa sinua, minulle ei soittele yhtikäs ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerot estoon tai et vastaa. Minä vastaan joskus viestillä j a pyydän kertomaan asia viestillä lyhyesti.

Vierailija
4/7 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Numerot estoon tai et vastaa. Minä vastaan joskus viestillä j a pyydän kertomaan asia viestillä lyhyesti.

Jos en vastaa, soittavat vaikka 10 kertaa perään ja seuraavaksi perheenjäsenilleni...

Vierailija
5/7 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku soittaisi minulle edes joskus. Siis joku muu kuin kaupustelijat.

Vierailija
6/7 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko soittelee? Somen koukussahan sitä paljolti ihmiset on.

Vierailija
7/7 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos yrität jossain kohtaa vaihtaa puheenaihetta, silleen vaivihkaa, esim. kysymällä tai alkamalla puhua jostain asiasta minkä tiedät henkilöä kiinnostavan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan