Onko Juhla Mokka mielestäsi oikeasti hyvää?
Tätä olen ihmetellyt. Kyllä sitä juon paremman puutteessa, mutta en kovin mielelläni.
Kommentit (46)
Ei ole vaikka nyt saa 10e 3pakettia
Vaalea kahvi on pula-ajan tuote ja vaalea bulkkikahvi on hirveätä, saan siitä närästystä. Kotona juodaan sangen tummaa. Tosin en valita, jos jossain saa vaaleata tai vaikka murukahvia niin saahan siitä kofeiinit.
Tämä on tärkeä asia sillä juhlis on kamalaa suovettä. Jotkut harvat yksilöt saavat siitäkin vapaaehtoisesti juotavaa vaikkakaan ei huvikseen juotavaa.
Ei se nyt varsinaisesti hyvää ole. Tumma paahtoinen on hieman parempaa, kuin vaalea. Itse yleensä ostan kahvin papuina ja jauhan. Pääasiassa tullut ostettu Pirkanmaan paahtimon ja Kaffa Roasteryn kahvipapuja. Oma vaivansa tuossa jauhamisessa on.
Maku on muuttunut huonommaksi. Ennen oli parempaa.
Olen nyt kokeillut kahvikoneessa Juhlamokan tummapaahtoisia papuja. Ei yhtään hassumpi arkikahvi, mutta kartoitan näitä edelleen ja kokeilen eri vahvuuksia, erihintaisia ja -merkkisiä, myös pienpaahtimoiden kahveja. Suodatinkahveista en tiedä mitään.
Seuraava otsikko oli Menehtyvän haju kalmantuoksu.
Tummat paahdot menettelee. Se vaalein paahto eli nro 1 on kamalaa. Se on aina bulkkikamaa ja tarjouksessa. Onnistuin S-marketista löytämään Juhla Mokkaa 2 ja1/2 paahtoastetta tarjouksesta. Sitä pystyy juoda ilman pahaa närästystä.
Kitkerää ja pahaa..sellaista huoltoasemakahvia. Löfsbergin Magnifika on pehmeää, sopivan tummaa ja aromikasta, ei mitään happolitkua.
Vierailija kirjoitti:
Maku on muuttunut huonommaksi. Ennen oli parempaa.
Samaa mieltä. Olenkin siirtynyt juomaan Kulta Katriina luomua, on parempaa kuin Juhlamokka.
Vierailija kirjoitti:
Nipinnapin keskiverto kahvi. Ei huono missään nimessä - muttei erityisen hyväkään. Kelpaa juuri ja juuri työnantajan tarjoamaksi duunikahviksi.
En osta kotiin tuota kuitenkaan koskaan. "Hiukan" parempi tarvitaan kotikahviksi - New York, Brazil tai KultaKatriina jo riittää siihen. Mieluummin kuitenkin oikeista Lidlin pavuista jauhan itse.
Aika hyvä trollaus, tämä KultaKatriina nimittäin!
Saat 3/5 ja suullinen arvostelu "Kehityskelpoinen".
Se oli kahvi jota lapsuudessa ja nuoruudessani juotiin aina. Ja aikoinaan se oli minulle se paras kahvi. Kun sitten itse tutustuin tummiin paahtoihin ja aloin juomaan niitä, nykyisin Juhla Mokka maistuu ihan laimealta.
Ei se oikein hyvää ole mielestäni. Keksin kyllä parempiakin
Oletko maistanut Kultaa-mokkaa muutoin kuin se likaisen moccamasterin keittämään??? Ja täyden kannullisen jolloin se on takuulla pahaa!
Keitä vesi 95-asteiseksi ja suodata sen jälkeen KÄSIN kolme kuppia, niin maistat että se on ihan ok kahvi, ei mikäön huippuaromikas mutta menettelee.
Ja mustana tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Nipinnapin keskiverto kahvi. Ei huono missään nimessä - muttei erityisen hyväkään. Kelpaa juuri ja juuri työnantajan tarjoamaksi duunikahviksi.
En osta kotiin tuota kuitenkaan koskaan. "Hiukan" parempi tarvitaan kotikahviksi - New York, Brazil tai KultaKatriina jo riittää siihen. Mieluummin kuitenkin oikeista Lidlin pavuista jauhan itse.
Kulta Katriinaa ostan mieluummin itsekin tummapaahtoisena.
Virolaiseksi kahviksi varmaan ihan ok, mutta ei kylä mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vaalea kahvi on pula-ajan tuote ja vaalea bulkkikahvi on hirveätä, saan siitä närästystä. Kotona juodaan sangen tummaa. Tosin en valita, jos jossain saa vaaleata tai vaikka murukahvia niin saahan siitä kofeiinit.
Maailman parhaat kahvit paahdetaan aina vaaleaksi. Käypä lähimmässä pienopaahtimossa tutustumassa.
Pidän. En kyllä ole kahvihifistelijä.
Aamuisin 1-2 isoa mukillista kuumaa juhlista mustana.