Hollannin Au pairit Miamissa OFFICIAL
Kommentit (32)
Hetkinen, kuulostaa tutulta:
Party boat, johon kutsutaan tuntemattomia miehiä ja otetaan body shotteja(kilarit jäi puuttumaan)
Retki Key Westiin
Suistomaa veneillä krokotiileja etsien.
Hieman ihmettelin Suomen versiota katsoessa, että todellakinko nuoret tytöt ja homopoika haluaa suolle katsomaan krokotiileja, eivätkö keksi muuta tekemistä Miamissa
Aivan käsikirjoitettua siis koko sarja
Jep, todella hyvä kausi! Itkin monta kertaa. :D Emma oli aivan upea ihminen. Muut myös tosi fiksuja ja reippaita verrattuna millainen kuva suomiversiossa on annettu aupaireista. Wendiestä odotti työtä vieroksuvaa draamakuningatarta, mutta hän oliki kaikkea muuta! Harmi ettei päässyt kunnolla näyttämään mihin pystyy.
Viimeiset jaksot menossa. Kaikki ei vaikuta täysin uskottavalta, kuten perheenäidin juurtuminen johonkin viikkokausiksi yms. Wendi tuli uuteen perheeseen muuton keskelle, jossa ei ollutkaan hänelle tilaa, raahasi matkalaukkuja ees taas.
Huomasiko kukaan muu että Imre otti tuolla huuliinsa täytettä. 4. jaksossa näkyy turvonneet huulet joita peittelee kädellä ja kupilla yms.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuhlais aikaansa kattomalla tämmöstä roskaa
Joskus minäkin ihmettelen mielessäni, kun tuttava intoilee jostain ohjelmasta joka ei yhtään kiinnosta minua. Mutta en minä sitä viitsi ääneen sanoa. Lempiohjelmansa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuhlais aikaansa kattomalla tämmöstä roskaa
Joskus minäkin ihmettelen mielessäni, kun tuttava intoilee jostain ohjelmasta joka ei yhtään kiinnosta minua. Mutta en minä sitä viitsi ääneen sanoa. Lempiohjelmansa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Musta se Wendien eka perheen äiti oli hyvä tyyppi paitsi se, että ei paljon vapaata antanut.
Wendiestä en tykännyt yhtään, tuntui kuin olisi lähtenyt sinne vain itselleen ns uraa hakemaan eikä AU pairiksi.Imre vielä niin kakara, että olisi kannattanut odottaa vielä vuosi kaksi.
Emmasta ja Noahista tykkäsin. Järkeviä kauniita nuoria naisia.
Wendien ensimmäisen perheen äiti jäkätti lapsilleen aamusta iltaan, ihan tuli paha mieli sitä kuunnellessa. Wendie kuitenkin teki ahkerasti töitä ja oli mukava lasten kanssa. Tosi kaunis ja iloinen. Olen vasta muutaman jakson katsonut, en vielä tiedä miten hänen jatkossa kävi (hotellin jälkeen).
Nyt katsoin kauden ja täytyy sanoa, että todella vastuuntuntoisia nuoria naisia. Miksi suomalaiset aina hakee draamaa ja bilettää?
Tosin hollannin versiossa oli kuvattu paljon enemmän au pairin työtä kuin suomiversiossa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt katsoin kauden ja täytyy sanoa, että todella vastuuntuntoisia nuoria naisia. Miksi suomalaiset aina hakee draamaa ja bilettää?
Tosin hollannin versiossa oli kuvattu paljon enemmän au pairin työtä kuin suomiversiossa.
Siis se Emma! Miten upea ja vastuuntuntoinen ihminen!
Imrekin selviytyi oikein hyvin vaikka alkuun epäilin kun oli niin epävarma.
Noh, Wendie oli hiukan hemmoteltu kakara mutta annetaan anteeks, rohkea tyttö.
Noah oli taas syvästi tunteva mutta fiksu ja luotettava nuori nainen. Varmasti jäi kaikille hienot muistot loppuiäksi reissusta.
Just: Noahille toivon kaikkea hyvää elämässä eteenpäin! Emmalle myös. Ihanan valoisa tapaus.