Miksi naisille ei kelpaa absolutisti?
Aina valitetaan miehen juomisesta.
Mutta absolutisti on naisesta tylsä.
Itse olen työtön, ja aina naiset olettavat juopoksi Tinderissä. Kun kerron olevani absolutisti, niin heti alkaa tylsäksi haukkuminen ja lopulta ghostaus.
Työttömyyshän ei naisia haittaa *tirsk*, mutta absolutismi tuntuu olevan ongelma.
Turha valittaa sitten miesten juomisesta. Oma mokanne.
Kommentit (15)
Olen huomannut saman.
Minulle yksi 31-vuotias nainen sanoi kerran, että olen jäänyt paljosta paitsi, kun kerroin olevani absolutisti. M27
Sama kokemus. Ex-nainen valitti aina siitä, kun en juonut. En siis kommentoinut hänen juomistaan sanallakaan, mutta mun alkoholittomat juomavalinnat aiheuttivat aina ongelman.
No ei raittiin kannata alkoihmistä ottaakaan. Elinikäinen paha mieli molemmille.
Alkoihmisellä ei ole iloa eikä juhlaa, joulua eikä juhannusta, aina vaan se alko.
Kuinka niin ei kelpaa? Mulle ei kelpaa mikään muu kuin absolutisti.
Punaviiniä ja matkustelua ne naiset haluaa.
Ei se ole se absolutismi vaan jotain mt-ongelmaa sulla on ihan huolella kun tämmöistä vauvapalstalle suollat.
On mulle kelvannut jo kolmekymmentä vuotta tuo oma ukkoni, joka ei oo koskaan juonut paljoa alkoholia ja nyt viimeiset kymmenen vuotta kieltäytynyt siitä kokonaan. Miksi ei kelpaisi?
Älä poika yleistä parin Tinder-tipun perusteella koskemaan kaikkia naisia tätä, äläkä mitään muutakaan. Annat itsestäsi kovin yksinkertaisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman.
Minulle yksi 31-vuotias nainen sanoi kerran, että olen jäänyt paljosta paitsi, kun kerroin olevani absolutisti. M27
Nuoret naiset haluaa olla kymmenien ja kymmenien miesten pantavana ja juoda viiniä joka viikonloppu.
Mua ei kiinnosta sun työntekosi ja absolutismi on aina plussaa. Tuskin olen ainoa, olen omani löytänyt jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman.
Nuoret naiset haluaa olla kymmenien ja kymmenien miesten pantavana ja juoda viiniä joka viikonloppu.
"Mä haluun munaa! Missä se mun siideri viipyy?! Tänä iltana haluan munaa ja katua sitä huomenna! Woo!" -parikymppiset naiset
"Haluan asettua aloilleni." -kolmekymppiset naiset
Koska päihteetön mies ei ole tarpeeksi jännä, eli hän ei pahoinpitele naista eikä huuda koko aikaa. Jännikkeettömällä miehellä ei mielialatkaan vaihtele niin kuin jänniksellä eikä joka päivä ole pelkoa siitä, että hän yhtäkkiä päättää kadota jonnekin.
VMP. Mitkä apukoulun pahnanpohjimmaiset täällä taas kitisee? Naiset sitä naiset tätä önnönnöö.
Etsit ap ihan väärästä porukasta. Viimeisen kymmenen vuoden aikana, kaikki naiset, joihin olen tutustunut, ovat halunneet raittiin miehen. Yhden takia olisin jopa halunnut raitistua, mutten kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman.
"Mä haluun munaa! Missä se mun siideri viipyy?! Tänä iltana haluan munaa ja katua sitä huomenna! Woo!" -parikymppiset naiset
"Haluan asettua aloilleni." -kolmekymppiset naiset
Öh, mikä yllätys tämä on, ettei parikymppisillä ole perheenperustaminen mielessä, vasta ovat pesästä lentäneet?
Miksi ei kelpaisi? Kyllä mies on mielenkiintoisin selvin päin.