Pysyykö sinulla kynä rinnan alla?
Voit vielä kertoa iän ja onko sinulla lapsia ja oletko imettänyt heitä.
Kommentit (36)
En tiedä, mitä tällä tarkoitetaan tai haetaan. Olen pienirintainen, rinnat eivät riipu, kynä ei tietenkään pysy. Ei synnytyksiä.
Huom. riippurinnat eivät ole ainoa syy, miksi kynä voi pysyä rintojen alla. Jos rinnat ovat kooltaan isot, niin se rinta ulottuu pidemmälle ja kynä voi jäädä sinne väliin.
Kuvia kiitos, kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Ei pysy. C-kuppi, 40v, ei lapsia.
Pysyy vaikka penaali 😂 näin oli jo kakskymppisenä, kun on isot tissit luonnostaan niin ne roikkuu.
Juuri ja juuri, kun iho oli vähän nihkeä. Mutta jos nostan käsiä niin ei.
Pysyi jos silloin kun olin 20v. Sain lapsen 30v. On isot rinnat.
onko tämä hengentärkeä kysymys? pienet rinnat ei pysy mikään ellei makaa selällään
mitä teet tällä tiedolla, jaa ja minulla on kaksi lasta.
toinen lopetti imemisen alle vuosi ja toinen imi neljä vuotta, luit oikein neljä vuotta
Syksyn kunniaksi testasin viime viikonloppuna haravalla. Hyvin pysyi paikoillaan :D Mieskin ihmetteli miten oon rintalihakset saanut niin tömäköiksi että haravankin saa pysymään pelkästään rintojen avulla ylhäällä.
Ei pysy, on kaksi lasta, en imetä.
m 35v
Ei.
Kiinteät pyöreät rinnat.
64v, 4 lasta.
Vaikka penaali. On lapsia, olen imettänyt yhteensä lähes 5v, mutta rintojen muotoon ja kokoon on vaikuttanut enemmän se että olen painanut enimmillään 135 kg ja sitten laihtunut 50 kg. Melkoiset majavanhännät siitä jää, alle mahtuu vaikka mitä.
Voi tokkiinsa , vaikka kaulin kun oikein yrittää...
Ei pysy, on niin pienet.
N55, 4 lasta
Pysyykö itelläs kynä penaalissa?