Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsettomien unettomuus väheksyttävämpää kuin lapsellisten?

Vierailija
20.01.2023 |

Olen kuullut, että en voi kärsiä kroonisesta unettomuudesta, koska minulla ei ole lapsia. Kummasti kuitenkin olen koko elämäni kärsinyt huonoista yöunista, ihan lapsuudesta asti. Tuntuu, että tässäkin asiassa lapsettomia väheksytään. Onko muilla samoja kokemuksia? Enkä ole uhriutumassa, ihan aidosti ihmettelen, eikö lapsettomien uniongelmilla ole väliä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään kilpailu. Uniongelmat ovat ikäviä. Olen itse ollut huonouninen lapsesta saakka, välillä on ollut pitkiä ja vaikeita undttomuusjaksoja. Mutta jos rehellisesti puhutaan, niin kyllä se 15 minuutin pätkissä nukkuvan vauvan aiheuttama uniongelma oli paljon raskaampaa, kuin mikään aikaisemmin kokemani unettomuuskausi.

Vierailija
2/2 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä on tänään taas niin paljon näitä aloittajia, jotka esittävät olevansa tyhmiä. Hyväksyttävää? Ai ajattelitko, että jossain on joku kansainvälinen raati, joka sanoo mikä on hyväksyttävää ja mikä ei? "Sinä et saa sanoa kärsiväsi unettomuudesta".  Toisaalta jos sinulla todellisuudessa olisi noin tolloja ihmisiä lähelläsi, niin ihan samankaltaistesi seurassa olisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla