Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä tilanne

Vierailija
20.01.2023 |

Miehen kummilapsi viettää syntymäpäiviä ja emme pääse silloin, kun juhlat alkaa. Mies tarvitsee reissuaan varten autoa ja sanoo, että mä voin mennä juhliin jo etukäteen lasten kanssa. Meillä ei ole toista autoa ja joutuisin kävelemään lasten kanssa paikalle. Bussiyhteyksiä ei ole. Ehdotin perheeseen, että tultaisi hieman myöhässä , että päästäisiin autolla paikan päälle kaikki yhtä aikaa. Sieltäkin vastattiin, että mun pitäisi tulla etukäteen . Hekö päättää? Sitäpaitsi ei ole minun kummilapseni edes

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimme juhlista myöhässä n. 45 min jos voisimme odottaa, että mies tulee työreissulta ja päästäisi samalla kyydillä. Ymmärrän kyllä, että tämä on pois juhlien toisesta päästä, mutta ei kai kukaan voi mua pakottaa sinne kävelemään

Vierailija
2/8 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette menossa miehen kummilapsen juhliin niin totta kai menette yhtäaikaa sitten autolla . Jos tämä myöhemmin meneminen ei kyläpaikkaan sovi niin kiitätte kutsusta ja sanotte että lapsi saa vaikka lahjan kun näette seuraavan kerran ja toivotatte mukavia juhlia .

Vierailija
4/8 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en oikein ymmärrä miksi meidän pitäisi kahdessa erässä mennä

Vierailija
5/8 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat, että tullaan myöhässä tai ei tulla ollenkaan, valitkaa.

Vierailija
6/8 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäkö se olisi se kävelymatka? Ilmeisesti sellainen, ettei sitä muuten viitsisi kävellä, jos kerran normaalisti olisitte autolla menossa. Mies sanokoon kummilapsensa vanhemmille, että tulette kaikki yhdessä sitten, kun mies pääsee.

Vierailija
7/8 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette koko perhe yhdessä.

Vierailija
8/8 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä kauheesti väliä jos osa olisi siellä edeltä käsin kuin se, että mennään yhdessä koossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän