Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteenne elämästäni??

N32
19.01.2023 |

Olen 32v nainen.
koko ikäni kärsinyt sosiaalisten tilateiden pelosta/ahdistuksesta.
Olen käynyt terapiassa vuodet ikävuodet 20-25. Ei vaikutusta olooni.
Luin ammatin erityisoppilaitoksessa, taide alalta joka ei ikävä kyllä työllistänyt.
Olen silti etsinyt esim. etätöitä joita voisi tehdä. Ei ole löytynyt. Tällä hetkellä olen työnhakija.
Joskus masennusn ja luovutan mutta joskus on parempia päiviä.
Liikun paljon ulkona luonnossa, kävelen kaikkialle en omista autoa. Asun yksiössä. En käytä päihteitä ja syön terveellisesti. Vanhemmat elossa, tapaan säännöllisesti. Ystäviä ei ole. Päivät kuluu kotosalla netissä, ja ulkoillen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
2/8 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana varmaan on pelkkiä etätöitäkin tarjolla, mutta meidän työpaikassa sai ennen tehdä etätöitä vasta sitten kun oli vakituinen ja ollut vuoden talossa. Silloinkin vain yksittäisiä päiviä, korkeintaan 50% työajasta. Onneksi tämän pandemian myötä etätyötä suositeltiin ja sallittiin 100% etätyö. Tämä koski myös uusia työntekijöitä, jotka aloittivat suoraan 100% etätöissä.

Onneksi tuli tämä muutos työkulttuuriin. Olen ollut jo kolme vuotta etätöissä, enkä aio enää koskaan tehdä lähitöitä. Sinun mahdollisuudet ovat siis huomattavasti helpottuneet verrattuna parin vuoden takaiseen normaaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistit 32 vuoden elämän muutamaan lauseeseen..

Vierailija
4/8 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä, Olen itse 30mies ja vähän hukassa itsekin, ahdistus ollut aina. Treenaan paljon ja liikun metsässä yms myös. Kyl se siitä :)

Vierailija
5/8 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän sinulla asiat loppu peleissä.Tapaat vanhempiasia ja kultaa liikut ulkona.Syöt tervelisesti.Et juo tupakoi.Molemat edellämainituista masenusläkeiden kanssa on on hiljaa itsensä tappamista.Olet seviytyjä. 

Vierailija
6/8 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan vähäistä resurssien kulutusta. Ilmasto kiittää.

Vierailija
7/8 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset ahdistuksesta. Muuten elämäsi on niukkaa, mutta järjestyksessä.

Vierailija
8/8 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä hengailu, luonnossa liikkuminen, hyvät suhteet vanhempiin ja terveellinen ruokavalio. Eipä sitä paljoa muuta ihminen tarvikaan. Tai ei ainakaan tarvitsisi, ellei yhteiskunta hengittäisi niskaan vaatien sinun olevan hyödyksi. Tsemppiä, toivottavasti pääset irti huonommuuden tunteista tms. Minusta vaikutat elävän ihan hyvää elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme