Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää loukata entisiä kumppaneita?

Ihme menoa
19.01.2023 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009302150.html

Ihan sama, että ovat yhdessä. Ihmetyttää, miksi pitää loukata entisiä sanomalla, että eivät ole ikinä olleet näin onnellisia. Ehkä ovat, ehkä eivät, mutta minusta tuo on loukkaavaa. Lisäksi tuo lause, ihan sama mitä mieltä lapset on?!? Siis, kyllä sillä luulisi olevan isokin merkitys. Mutta ei, kun minä minä minä....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Toivon vain, että nämä sisarukset, siis eksät, eivät tunnista itseään (jos nyt edes osuvat lukemaan koko jutun).  Koko juttu herättää inhon väreitä! Olisivat hiljaa.

Vierailija
2/5 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä: oksennusta sai pidätellä kun selasin jutun läpi. Vielä hähättelivät vahingoniloisesti eksiensä reaktioille. "Onnitteluja odotellessa", voi luoja! Näen silmissäni alhaisen älykkyysosamäärän omaavan parin. Ukolla mustat kynnenaluset ja nenän alla pursuaa hoitamattomat viikset, naisella vuosi sitten punaiseksi värjätty tykka ja juurikasvu maantien värinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa pisti silmään, kun Markku sanoo, että oli helppoa, kun tuntenut toisen niin kauan eikä tarvi tutustua ja sit lisää, että olispa eka liitto ollu näin helppo.

Minä sanon, että alkuhuumaa, vaikka 3v ollu ja se ei ole sama asia, jos on tuntenut toisen pitkältä ajalta. Se yhdessä eläminen on aina eri juttu. Itse olen tuntenut ex naiseni tarhasta asti. Kasvettu yhdessä koko elämä. Oltiin 38v, kun päädyttiin kimppaan ja oltiin 42v, kun lopetettiin suhde. Ei se ollukkaan niin kivaa ja ollaan ihan vaan frendejä.

Vierailija
4/5 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi linkkiin. Jos se on rehellisesti sanottu. Tai sitten joku eron vuoksi haluaa sanoa kaikenlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi