Pippeli isonee ja jäykistyy
Aina kun alakerran kerttu tulee viereen pienessä hississä. Samalla minua huimaa. Onko vaarallista? Voiko siihen kuolla?
Matias 32v
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Sinähän voit siltä pertulta kysyä, tietäskö se voiko pippelillä tehä muutakin kuin pissiä.
Hän on kerttu. En kehtaa kysyä kun tykkään kertusta. Ajattelin että täällä tiedetään. En usko että pippelillä mitään muuta. Pissaaminenkin on vaikeaa kun tuollai jäykkänä on.
Ab
Kysyin kertulta kun kävin salessa. Kerttu sanoi että on erektio. Sanoin etten ymmärrä anteeksi kyllä musiikista mitään. Kerttu jäi kahta kerrosta ennen jo hissistä pois kuin missä asuu. Pahoitin varmaan sen mielen.
Ab
Tuletko sinä koskaan kertun viereen hississä?
Yleensä kerttu tulee minun viereen kun hän tulee viidennestä. Minä asun kuudennessa. Joskus alhaalla kerttu on ennen minua hississä. Silloin tulen hänen viereen. Aina tämä ongelma on sama kumminkin.
Ab Matias
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kerttu tulee minun viereen kun hän tulee viidennestä. Minä asun kuudennessa. Joskus alhaalla kerttu on ennen minua hississä. Silloin tulen hänen viereen. Aina tämä ongelma on sama kumminkin.
Ab Matias
Teillähän hissimatka on pelkkää tulemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ab Matias
Teillähän hissimatka on pelkkää tulemista.
Minä menen hissillä. Jos joku kyläilee niin hän sitten tulee. Mutta minulla ei ole paljon kavereita. Kerttu ei käy minun luona. Varmaan se erektio on syynä siihen, hitsin vaiva. Toivoisin että kerttu kävisi kyllä.
Ab
..epäsosiaalisuus?
..ahdistuneisuus?
..'sexual overdrive'?
Onko vaarallista? Ei normaaleille mutta sinulle ei ole mitään hyvää positiivista kyllä luvassa tuosta.
Voiko siihen kuolla? Ei normaaleille mutta sinulle se ei ole mitenkään poisuljettua, päinvastoin: todennköistä.
Jatka. Samalla valitsemallasi hyvällä 'kunnonimbe sillin' tyylillä ja pääset, varmasti! Maaliin, perille..
En tuon viimeisen kirjoitusta ymmärtänyt mitään. Kerttua en tänään ole nähnyt. Ostin leivoksia neljä ja kerttukin saisi niistä jos tulisi kylään. Kerttu ei juo kahvia niin tarvisi miettiä mitä tarjoan kun tulee.
Ab
Sinähän voit siltä pertulta kysyä, tietäskö se voiko pippelillä tehä muutakin kuin pissiä.