Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenkkipoluilla oli hapannaamat liikenteessä

Vierailija
18.01.2023 |

Vastaan tuli aika paljon muita lenkkeilijöitä ja kävelijöitä, kaikilla oli pipo silmillä ja suupielet alaspäin, katsetta ei nosteta kun joku tulee vastaan, itse yleensä pururadalla juostessani moikkaan tai nyökkään jokaiselle. Miksi ihmiset käyvät kuntoilemassa kun naama on hapan kuin sitruunan syönyt. Minulle tulee siellä terhakas ja positiivinen olo!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän ettei epätasaisessa nuoskalumessa juokseminen hymyilyttänyt. Harvinaisen veemäinen keli ja auraamattomat pyörätiet.

Vierailija
2/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää maailma kurja paikka, kun kaikki muut ei ole mua viihdyttämässä ja tee niin kuin haluaisin. ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän ettei epätasaisessa nuoskalumessa juokseminen hymyilyttänyt. Harvinaisen veemäinen keli ja auraamattomat pyörätiet.

Jep, näin oli paikoitellen, ei kaikkialla. 

Vierailija
4/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää maailma kurja paikka, kun kaikki muut ei ole mua viihdyttämässä ja tee niin kuin haluaisin. ap.

Ap nyt vaan pitää suunsa kiinni, sen verta typeriä aloituksia hänellä itsellään on. By the way, mitäs isäntä on taas sulle tehnyt, eikös se ottanut sua rankimman kautta nuppiin, entäs kolesterolilääkitys, täällä pauhasit niistä kuin mikäkin erikoislääkäri, kun koko palsta ei hymistellyt sinun lääkkeillesi. 

Vierailija
5/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ei sattunu oleen ilosia, ei aina voi tai tarvi olla. Kiva että olivat lähteneet ulos. Ja harvassa paikassa kuuluu kulttuuriin tervehtiä lenkillä vastaantulijoita.

Vierailija
6/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tervehtiä tuntematonta lenkkeilijää?Onneksi Suomi on vapaa maa, eikä pidä tervehtiä.

Vierailija
7/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa vastaantulijoille että ovat hapannaamoja, korjaavat sitten asenteen ja ovat terhakkaampia.

Vierailija
8/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sinne lenkille, koska menen sinne lenkille. Ei ole aikomustakaan viihdyttää sinua ja vastata huomionkipeyteesi.

Vierailija
9/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne ei sattunu oleen ilosia, ei aina voi tai tarvi olla. Kiva että olivat lähteneet ulos. Ja harvassa paikassa kuuluu kulttuuriin tervehtiä lenkillä vastaantulijoita.

Kulttuurista kiinni, ei vaan henkilön luonteesta. Olen lenkkeillyt esim. Saksassa ja Brasiliassa, kyllä siellä lapa nousi tai pää nyökkyi, ehkä se vaan on tämä suomalainen kateus ja pahansuopaisuus joka estää tervehtimisen. Koirat ainakin haukkuu!

Vierailija
10/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että tulet joskus mua vastaan. Sitä odotellessa  - sanon hei sulle.

Vierailija
11/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tervehtiä tuntematonta lenkkeilijää?Onneksi Suomi on vapaa maa, eikä pidä tervehtiä.

Naapuri ei varmaan tervehdi sinua?

Vierailija
12/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suomalainen tervehdi edes rappukäytävässä tai hississäkään!!!! Eli ovat juurikin 24/7 hapannaamoja.

Vierailija
13/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirienkusettajat pilaa lenkkipolut.

Vierailija
14/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän aina välillä tuulipuvuille läpyskää. Vastaukseksi saan vain mulkoilevia katseita ja epämääräistä mutinaa.

Vierailija
15/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas, juuri siksi harrastan lenkkeilyä enkä mitään ryhmä- tai joukkueliikuntaa että saa olla yksin, rauhassa ja omassa ajatuksissaan. En todellakaan jaksa moikkailla jokaista vastaantulijaa.

16/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonta ilmiannettu.

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
17/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sen tietää mikä hullu vastaan saattaa tulla 🤯 jos moikkaat niin josko lähteekin stalkkaamaan

Vierailija
18/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tulee aloittajalle täytenä yllätyksenä ja kenties jopa pienoisena shokkina, mutta ne ihmiset siellä lenkkipolulla eivät ole aloittajaa viihdyttääkseen siellä, sen lisäksi, joidenkin perusilme saattaa olla osastoa hapannaama, ja osalla taas saattaa olla stressiä yms. jotka vetää naaman mutrulle, tai sitten vaan aloittajan pärstän näkeminen aiheutti hapannaamaisuutta, kaltaisensa tekopirteys kun ei ole järin mairittelevaa katseltavaa.

Ihmisillä on tapana haluta olla lenkillä rauhassa ja omissa oloissaan.

Kuunnella kuulokkeista musiikkia tai jotain podcastia tai tuulettaa ajatuksiaan muuten vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan