Portugalista Suomeen palannut vuorineuvos purkautuu verotuksesta 60000 euron kuukausituloista käteen 26000 euroa
No huh huh. Miten se pärjää noin pienellä summalla..
Kommentit (18)
Lue koko juttu. Olihan siinä todellaki pointti. Yli 50% vero on järjetön. Oli ne tulot mitä tahansa..
Ei taideta ymmärtää kokonaisveroprosenttia . Käteen jäävästä tulosta maksetaan vielä alv melkein kaikesta, sitten kaiken maailman muita veroja. Sähköveroa. "Sokeriveroa", haittaveroa ,varainsirtoveroa jne.jne. Lisää pitäisi kuulemma keksiä. Ainakin , jos uskomme vihervassareita.
,
Vierailija kirjoitti:
Ei taideta ymmärtää kokonaisveroprosenttia . Käteen jäävästä tulosta maksetaan vielä alv melkein kaikesta, sitten kaiken maailman muita veroja. Sähköveroa. "Sokeriveroa", haittaveroa ,varainsirtoveroa jne.jne. Lisää pitäisi kuulemma keksiä. Ainakin , jos uskomme vihervassareita.
,
Sano ääliö vielä, että tämä hallitus on nämä kaikki verot tämän hallituskauden aikana ihan itse keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
,
Hyvä huomio. Nuo verot ovat tasaveroja, eivät progressiivisia veroja. Mitä enemmän niitä lisätään, sitä huonompi pienituloisille.
Kukaan ei ole niin kateellinen kuin köyhä.
"Älkää kadehtiko rikkaita, eivät hekään kadehdi teitä"
Vierailija kirjoitti:
Lue koko juttu. Olihan siinä todellaki pointti. Yli 50% vero on järjetön. Oli ne tulot mitä tahansa..
No mistähän tuon jutun voisi lukea?
- ohis
Kyllä tuloistaan pitäisi aina saada pitää vähintään 51%, oli millainen kroisos tahansa.
Vierailija kirjoitti:
järjettömiin tuloihin sopii järjettömät verot
yhteiskunnan ylläpitämästä eläkejärjestelmästä ei pitäisi kenellekään maksaa yli 3000e/kk. eikä senttiäkään rikkaille porvareille, jotka ovat jo "töissä" ollessaan riistäneet asiakkailta, sijoittajilta ja yhteiskunnalta satoja miljoonia ahneesti itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,Sano ääliö vielä, että tämä hallitus on nämä kaikki verot tämän hallituskauden aikana ihan itse keksinyt.
kovasti ovat ainakin verot ja ulkomaille lahtoitetut miljardit lisääntyneet nykyjallituksen toimesta
Vierailija kirjoitti:
Maksatko itse palkastasi veron saman prosentin mukaan?
Toivottavasti kaikki rikkaat muuttavat Suomesta pois, niin nähdään miten me köyhät pärjätään.
jotain hämärää minun veroprosentissa taitaa olla, kun minulle ei jää 26000e käteen kuussa, vaikka teen rankempaa työtä kuin vuorineuvos
Kyllä on ikävä kotimaa jos joutuu mksamaan yli 50 % tuloistaa veroja. Ei koskaan saisi mennä yli 50 %. Samoin on sakkojen ja joidenkin vanhusten hoitomaksujen kanssa. Niissä ei ole mittään rajaa kattomaksuille. Kyllä nämä jos mitkä ovat ihan ihmisoikeus asioita. Me kaikki tarvitsemme Suomeen rikkaita ja myös varakkaita heillä varaa ylläpitää palveluja ja yhteiskunnan pyört pyörivät. He ja ylempi keskiluokka elättää köyhät , sairaat ja vähäosaiset. Mutta riistiverotus on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole niin kateellinen kuin köyhä.
"Älkää kadehtiko rikkaita, eivät hekään kadehdi teitä"
Rikas on kateellinen koska köyhyyttä ei voi ostaa
Vierailija kirjoitti:
... Me kaikki tarvitsemme Suomeen rikkaita ja myös varakkaita heillä varaa ylläpitää palveluja ja yhteiskunnan pyört pyörivät. He ja ylempi keskiluokka elättää köyhät , sairaat ja vähäosaiset. Mutta riistiverotus on eri asia.
USAssa niitä rikkaita taitaa olla aika paljon.. mutta mutta.. mitenkäs he osallistuvat vähempiosaisten elättämiseen...
Maksatko itse palkastasi veron saman prosentin mukaan?
Toivottavasti kaikki rikkaat muuttavat Suomesta pois, niin nähdään miten me köyhät pärjätään.