Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaako joku nyt alesta joululahjoja ja muuta joulutavaraa? Kannattaako?

Vierailija
18.01.2023 |

Hyvät alet meneillään ja esimerkiksi yksi lempipuotini myy nyt joulutavaraa puoleen hintaan pois. Järki sanoo, että nyt kannattaisi niitä jouluvaloja ostaa, mutta toisaalta tuntuu niin tyhmältä laittaa nyt rahaa joulutavaraan.

Onko täällä ihmisiä, jotka oikeasti hyödyntäisivät nämä isot alet niin, että ostatte vaikka joululahjoja jo nyt ensi vuodeksi? Kannattaako se todella?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa nyt, jos on tarvetta. 

Vierailija
2/7 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hyödynnän tammikuun ja heinäkuun alet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, heti joulun jälkeen alan ostamaan seuraavan joulun lahjoja, melkoinen säästö tulee sekä paljon lahjoja joita kuusen alle marraskuun alussa laittelen, lisäilen sitten kun löytyy jotain tarpeellusta..

Vierailija
4/7 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Eihän sitä voi tietää, tuleeko tänä vuonna joulua ollenkaan. Tai jos sähkö loppuu töpselistä, niin ei voikaan käyttää jouluvaloja.

Vierailija
5/7 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ikeasta pari joulukoristetta alesta ensi jouluksi. Koska, miksi ei?

Vierailija
6/7 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarvetta, tai joku tavara jonka todella haluat, ei muuten. Lahjoissa on vähän sellainen, että jos vuotta etukäteen ostaa, niin voi olla etteivät ole enää ajankohtasia. Lapsilla ainakin kiinnostuksen kohteet vaihtuvat, ja aikuisille muutenki yleensä ostetaan joko tarpeellista tai toivottua, ei vain jotain tavaraa. Tarpeet ja toiveetkin ehtivät muuttua vuoden aikana monta kertaa.

Itse olen ostanut yhden joulukoristeen alesta opiskelijana noin vuonna 2002. Se oli pitkä ja tosi tuuhea ja aidonnäköinen tekohavuköynnös Stockmannilta. Siihen aikaan sellaiset olivat harvinaisempia. Oli joulun jälkeen alennuksessa puoleen hintaan ja silti mietin pitkään raaskinko ostaa, kun ei ollut ihan halpa. Kannatti kyllä, se kiertää nytkin meillä talon pääoven avokuistia, ja on tosi kaunis ja joka kerta tulen iloiseksi kun kuljen siitä. :)

Vierailija
7/7 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin joulukoristeita, kun on vielä tuoreessa muistissa mitä koristeita meillä on entuudestaan tai mitkä pitää uusia. Ja myös sekin, että ennen joulua kun on muutenkin sitä rahanmenoa, niin silloin jää monesti koristeet hankkimatta kun nettikaupan ostoskoria selatessa iskee nuukuus.