Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellisiivous

Vierailija
18.01.2023 |

Kerroshoitaja. Käytännössä hotellisiivooja. Miten te siivootte huoneen? Ite oon käynyt koulutuksen. Kukaan työkaveri ei. Ihan järkyttävää touhua. Pestiin monta vessaa samalla pyyhkeellä. Pöntön pesun jälkeen rätti vaan huuhdeltiin altaassa. Ja taas seuraava vessa. Ja sama pyyhe altaille, pöntölle, kosketuspinnoille ym... sanoin esimiehelle asiasta, ja hän meinas vaan että meillä on noita pyyhkeitä liika vähän. Tärkeintä oli vaan et kaikki NÄYTTÄÄ puhtaalta. En oo kyseisen firman palveluksessa enää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo , ei huvita yöpyä missään eikä syödä muualla kuin kotona.

Vierailija
2/4 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se on. Tärkeintä on, että kaikki näyttää puhtaalta, kukaan ei sairastu ja asiakas on tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit itse kuvitella millaista jälkeä tulee kun siivoat 4 huonetta tunnissa. Aseptiikasta ei tietoakaan.

Vierailija
4/4 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä ja Kaukomatkoilla minulla ei monestakaan hotellista ole valittamista, en tosin tiedä, millä mitäkin ovat pyyhkineet, mutta esim. Kaukomatkoilla on hotellihuone ollut tip-top kunnossa, ei moitittavaa. Suomessa työmoraali nyt muutoinkin on rappiolla. Pääasia, että leimataan itsensä työpaikoille ja hutiloidaan minkä ehditään ja sitten valitetaan palkoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme