Musta on seksikästä kun mies osaa pukeutua talvella kunnolla eikä kulje tennareissa takki auki..
Musta on seksikästä se kun mies osaa pukeutua talvella oikein, toppahousut, kunnon kengät ja pipo päässä kun tennarit ja (nahka)takki auki ja ilman pipoa...
Kommentit (14)
Musta musta on seksikästä, kun mies pukeutuu siihen.
Naiset on söpöjä toppavaatteissa ja pipossa. Oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Musta seksikäs matters
MIKSI sotket englantia!
Ite oon näitä miehiä, jotka terveys edellä menee ja tekee ja justiinsa myös pukeutumisessa. Terveellisyys aina mielessä ja turvallisuus. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Ite oon näitä miehiä, jotka terveys edellä menee ja tekee ja justiinsa myös pukeutumisessa. Terveellisyys aina mielessä ja turvallisuus. Suosittelen!
👍🏻 Hyvä
Sukupolvikysymys. Joillekin oli tärkeää olla paljain päin, joillekin paljain nilkoin.
Vierailija kirjoitti:
Sukupolvikysymys. Joillekin oli tärkeää olla paljain päin, joillekin paljain nilkoin.
Oon millenniaali enkä pysty kumpaakaan. Nuorempana pystyin, nyt kylmyys tuntuu kuin myrkylle suonissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta seksikäs matters
MIKSI sotket englantia!
WHY mess inglish estoy poopin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon millenniaali enkä pysty kumpaakaan. Nuorempana pystyin, nyt kylmyys tuntuu kuin myrkylle suonissa.
Sama. t. tuo jota lainasit
Kunnon kengät? Kuomat? Sievin maiharit? Vai ihan lapikkaat :O
Tai nainen.