Ebay-mainos, onpas jännää :9
Minun täytyy jakaa tämä asia kanssanne, koska elämäni on niin surullista ettei minulla ole muita ilonaiheita kuin tämä. Niin tapahtumaköyhää elämää, että tämä asia on tosi mullistavan suuri juttu. Ja kaikkein traagisinta: minulla ei teidän lisäksenne ole ketään muuta jonka kanssa jakaa tämä asia!
Ja nyt sitten asiaan: tilasin Ebaysta näitä boksereita:
https://www.ebay.com/itm/255912284884?var=555846007523
Ja tästä aiheesta minulla riittääkin kerrottavaa vaikka millä mitalla. Ensimmäiseksi, vaikkapa, vilkaiskaapas näitä Budgetsportin Suomessa myymiä boksereita:
https://www.budgetsport.fi/tuote/budget-sport-seamless-2-pack-m-miesten…
Ne näyttävät varsin samoilta, jopa täysin samoilta kuin nuo Ebaysta tilaamani. Toki, Ebaysta kun tilaa, niin on olemassa riski että tilaa jotain katastrofaalista segundalaatua. Mutta on myös täysin mahdollista että tuote on tasan samaa laatua kuin mitä Suomessa "tavallisissa kaupoissa" myydään. Ebaysta vain saa paljon halvemmalla kuin Suomesta.
Pian kerron noista boksereista vielä lisää.
Nyt tähän väliin voisin kertoa että aloitukseni otsikkoon meinasin pistää tavallisen hymiön eli :)
mutta erehdyksessä pistin siihen numeron 9 joten siitä tuli :9
ja annoin sen jäädä sellaiseksi koska huomasin että tulipas siitä sattumalta kiva hymiö.
Kommentit (2)
Nyt ollaan jännän äärellä. suomesta 2kpl pöksyjä 14€ ja rapiat ja kiinasta 3kpl pöksyjä 21€ postikuluineen + 24% alvit päälle ja saa jännätä tuleeko kuukauden parin päästä vai hukkaako posti vai tulli paketin.
Ja nyt sitten lisää tästä jännittävästä asiasta elikkä boksereista...
Aikoinaan tilasin Ebaysta tavaraa vaikka millämitalla. Useimmiten tavarat tulivat kaukomailta eli enimmäkseen Kiinasta mutta joskus myös USAsta tai mistälie. Mutta joitain vuosia sitten tuli se jokin juttu että Suomen tulli alkoi periä tullimaksuja jopa pikkuruisista halvoista Euroopan ulkopuolelta tilatuista tavaroista. Ja siitä eteenpäin en ole Ebaysta melkein mitään tilannut. En ole jaksanut ottaa selvää että miten tuo tullijuttu nykyään oikein käytännössä menee.
Mutta nyt olen jo pitkään tarvinnut uusia boksereita. Ja aina kun olen suomalaisista kaupoista niitä etsinyt niin olen huomannut että onpas ne kalliita. Budgetsportissa nuo maksavat 7,5 €/kpl. Joten lopulta mieleeni tuli vilkaista Ebaysta. Ja silloin vasta huomasin: siellä kun hakee tuotteita niin voi laittaa yhdeksi hakukriteeriksi että mistä maasta se tuote lähetetään. Voi etsiä tuotteita jotka lähetetään USAsta, Aasiasta,... tai vaikkapa Euroopasta! Ja niin minä hain pelkästään Euroopasta lähetettäviä boksereita. Koska silloin ei tule tullimaksua! Nuo tilaamani bokserit lähetetään Italiasta.
Kenties tulisi halvemmaksi jos tilaisi vaikkapa Kiinasta ja maksaisi tullimaksut. Mutta yksinkertaisemmaksi tulee kun tilaa Euroopasta. Kannattaa tilata monet bokserit kerralla jotta säästää postikuluissa. Minä tilasin niin monet että loppujen lopuksi postikuluineen bokserit maksoivat 4,62 €/kpl. En kerro kuinka monet tilasin, laske itse jos tahdot tietää.
ap