Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko muuttaneet yksin omaan vuokrayksiöön, vaikka jatkatkin avioliittoasi puolisosi kanssa?

Vierailija
17.01.2023 |

Miten olette sen muuton suorittaneet, miten puolisonne suhtautui muuttoonne erilleen?
Miten raha-asianne ovat sumpliutuneet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys asumuserosta vai työpaikasta joka on kaukana yhteisestä kodista?

Vierailija
2/4 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vuokra-asuntoon, mutta omaan. Puoliso ei halua omistaa mitään yhdessä ja omisti talon, jossa asuimme. Itse taas en halua asua toisen omistamassa talossa.

Saa nyt nähdä, miten tämä ratkaisu tulee vaikuttamaan suhteeseen, kun puoliso ei siitä oikein ilahtunut, kun asiasta ilmoitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on vuokrakaksio, ihan hyvin menee. Kumpikin maksaa omat menonsa, mutta tarjoaa toisilleen ruokaa yms. Vapaa-aikaa vietetään yhdessä monta kertaa viikossa. Muutot omiin koteihin sujui yhteistoimin.

Vierailija
4/4 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut ehdotella miehelle, että ostettaisiin samasta taloyhtiöstä yksiö. Nyt asutaan pienessä kaksiossa ja mietitty kolmiota aiemmin.

Kahdessa eri kämpässä ois se etu, että kun toinen kuorsaa, voisi toinen mennä toiseen nukkumaan. Toisessa voisi toinen tehdä rauhassa töitä ja se yksiö voisi myös olla sellainen lapsen "leikkihuone", minne voisi kutsua kaverinsa. Ei tarvitsisi rötvätä "kotikotia" eli kaksiota. :)

Onko kukaan tehnyt tällaista ratkaisua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi