Onko sängyssäsi pääty?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi puista. Estävät vellomisen myötä tyynyjen ja peiton putoamisen. Päädyttömillä ei varmaan ole moista ongelmaa.
Aika harvoin ne putoavat päätyosasta lattialle.
Aihetta vähän sivuten niin mulla päädyttömässä sängyssä tyynyt nousivat aina yön aikana ärsyttävästi seinää vasten, päädyllisessä sängyssä taas pysyvät jotenkin paremmin paikallaan.
Vaahtomuovista kankaalla päällystetty nätti pääty. Kiva nojata lukiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi puista. Estävät vellomisen myötä tyynyjen ja peiton putoamisen. Päädyttömillä ei varmaan ole moista ongelmaa.
Aika harvoin ne putoavat päätyosasta lattialle.
Meillä on ollut joissakin asunnoissa sängyn sivu seinää vasten, koska makuuhuoneeseen ei ole mahtunut muuten.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä olla se pääty että suojaa seinää likaantumiselta.
Olen nähnyt muutaman asunnon jossa ei ole mitään suojaa ja huh huh sitä "rasvaläiskää" siinä sängyn päädyssä :x
Ei minun seinässäni kyllä näy mitään vaikka sänky ollut vuosikausia ilman päätyä. Miten lujaa ihmiset oikein hinkkaa päätänsä siihen sängynpäätyyn jos jää joku märkä läiskä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä olla se pääty että suojaa seinää likaantumiselta.
Olen nähnyt muutaman asunnon jossa ei ole mitään suojaa ja huh huh sitä "rasvaläiskää" siinä sängyn päädyssä :x
Ei minun seinässäni kyllä näy mitään vaikka sänky ollut vuosikausia ilman päätyä. Miten lujaa ihmiset oikein hinkkaa päätänsä siihen sängynpäätyyn jos jää joku märkä läiskä?
Ei minullakaan. En tajua, miksi pään pitäisi nukkuessa koskea seinään kun minullahan on tyyny. Siisti seinä ja siisti sänky ilman päätyä.
Vierailija kirjoitti:
On molemmissa päädyissä. Sänky on 70-luvulta.
Mulla on sellainen myös. Sitä tummaksi maalattua puuta mitä silloin harrastettiin. Tyynypäädyssä korkeampi pääty kuin jalkopäässä. Olen usein miettinyt uuden sängyn ostamista, mutta jotenkin tykkään tästä vanhasta. Tehty silloin kun asiat vielä tehtiin hyvin. Itse sängyssä ei ole mitään vikaa, ei narise eikä mitään. Uudet patjat vaan pitäisi ostaa ja maali rapisee, joten pitäisi päättää maalaanko tän vai ostanko uuden sängyn.
On vähemmän siivottavaa kun ei ole turhia päätyjä.