Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja peniksen jatke

Vierailija
16.01.2023 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha. Tämä oli XU:n chatissa jo perjantaina. Lukekaa uudet aiheet peniksen kokokeskusteluun sieltä. Näkökulma tosin on hieman, sanoisinko, erilainen. Jätettiin nimittäin ne viivottimet jo ala-asteelle.

Vierailija
2/18 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on puhuttu jo pitkään, että hieno auto on jatke niille, jotka pitävät penistään liian pienenä. Nytpä sille on saatu tutkimusnäyttöäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ison peniksen omistavalla olla hieno auto?

Vierailija
4/18 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko ison peniksen omistavalla olla hieno auto?

Voi toki, myös moottoripyörä, polkuauto, perämoottorivene tahi kanootti. Muita kulkimia ei isokullisilla miehillä ole havaittu.

M48, osaaja

Vierailija
5/18 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan sitten tyyppiesimerkki sieltä toisesta ääripäästä. Aina ajanut käytetyillä autoilla, en ole kaivannut mitään statusta tai mammonaa pönkittämään itsetuntoani. Itsetuntoni ja egoni ollut niin iso, etten ole edes tarvinnut naisseikkailuja itseäni pönkittämään, saati elvistelläkseni muille. Olen tyytynyt isokaluisena yhteen naiseen, jolle suonut kaiken rakkauteni. 

Vierailija
6/18 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, ettei oikeastaan edes arvosta hienoja autoja tai muutakaan mammonaa. 

Vierailija
7/18 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienimunainen ja ei ole varaa kuon 2008 malliseen Kia Picanto Lx:ään. Annan kuitenkin naapureiden, että olen isokullinen, kun ajan huonolla autolla. Heh heh.

Esko

Vierailija
8/18 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienimunainen ja ei ole varaa kuon 2008 malliseen Kia Picanto Lx:ään. Annan kuitenkin naapureiden, että olen isokullinen, kun ajan huonolla autolla. Heh heh.

Esko

Oot Esko ihan vi#un tyhmä jätkä! Tyypillinen pikkumuna.

T. Jani 18v

Vierailija
9/18 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esko

Oot Esko ihan vi#un tyhmä jätkä! Tyypillinen pikkumuna.

T. Jani 18v

Aja sinä räkänokka sillä derbilläs kun menetät aiba kortin

Vierailija
10/18 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemarimiehet on jo käsite.  Kaikki sen tietää.

Vierailija
11/18 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auto MERKKI mahtaa olla kyseessä?

(jos näihin uutisiin nyt kukasn,täyspäinen,jaksaa edes uskoo..)en usko.

Luettua: " Entäs se peniksen koko sitten? Yli 15 000 miehen aineistoon pohjaavan, aitoihin mittauksiin perustuvan tutkimustiedon nojalla keskiverto penis on erektiossa 13,12 senttimetriä pitkä ja ääripäät ovat harvinaisia. Vain viidellä prosentilla miehistä on 16-senttinen tai pidempi elin erektiossa. Samoin vain viidellä prosentilla on alle 10-senttinen.

Näin ollen lienee todennäköistä, että valtaosalla urheiluauton omistavista miehistä on niin sanotusti normaalikokoinen 10-16-senttinen penis.." ? No just.

Uskokoon ken haluaa, vaan:

(ja mikä on edes tuo, ns.'URHEILU auto'?!? suomessa kun saa ajaa VAAN max.120km/h). Kuulostaa ihan huvittavalta ja vitsiltä tämä koko asia.

t.mazda6-mies'vaan'..

Vierailija
12/18 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bemarimiehet on jo käsite.  Kaikki sen tietää.

Mä en tunne kuin isokaluisia arvokkaiden bemareiden omistajia. Toisekseen, tutkimuksessa oli kyse urheiluautoista.

Vierailija
13/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä huvittaa tää iänikuinen aihe. Itse tykkään tyylikkäistä coupe-autoista ja omistankin sellaisen. Ja varustus on kuitenkin ihan reilusti keskiarvon yläpuolella.

Muutaman kerran joku on asiasta vitsaillut ja on tullut mieleen, että kyseisillä henkilöillä on varmaan joku koko-fiksaatio.

Vierailija
14/18 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä isokaluinen mopoautoilija 67v. Ei ole ainakaan vielä kyytiläisiä jonoksi asti, joten jakakaahan tietoutta eteenpäin. Jampe

Vierailija
15/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama millä autolla ajaa?  Pääasia miten itse kohtelee ihmistä, eikö? 

Olen naisena saanut kokea upeita varsia. Joilla ei ole mitään tekemistä autojen kanssa. Etenkin että se on paljon isompi, kuin vaihdekeppi! 

Vierailija
16/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mazda6-mies kirjoitti:

(jos näihin uutisiin nyt kukasn,täyspäinen,jaksaa edes uskoo..)en usko.

Luettua: " Entäs se peniksen koko sitten? Yli 15 000 miehen aineistoon pohjaavan, aitoihin mittauksiin perustuvan tutkimustiedon nojalla keskiverto penis on erektiossa 13,12 senttimetriä pitkä ja ääripäät ovat harvinaisia. Vain viidellä prosentilla miehistä on 16-senttinen tai pidempi elin erektiossa. Samoin vain viidellä prosentilla on alle 10-senttinen.

Näin ollen lienee todennäköistä, että valtaosalla urheiluauton omistavista miehistä on niin sanotusti normaalikokoinen 10-16-senttinen penis.." ? No just.

Uskokoon ken haluaa, vaan:

(ja mikä on edes tuo, ns.'URHEILU auto'?!? suomessa kun saa ajaa VAAN max.120km/h). Kuulostaa ihan huvittavalta ja vitsiltä tämä koko asia.

t.mazda6-mies'vaan'..

Mitä ittua! Audejahan ei edes myydä alle 18cm miehille. Myyjä tsekkaa.

Vierailija
17/18 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä huvittaa tää iänikuinen aihe. Itse tykkään tyylikkäistä coupe-autoista ja omistankin sellaisen. Ja varustus on kuitenkin ihan reilusti keskiarvon yläpuolella.

Muutaman kerran joku on asiasta vitsaillut ja on tullut mieleen, että kyseisillä henkilöillä on varmaan joku koko-fiksaatio.

Kun mikään ei riitä! Häpeäisit. Viet pienimunaisilta viimeisetkin mahdollisuudet päteä.

Vierailija
18/18 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hengaile naisten kanssa joiden mielestä auto on vain peniksen jatke...