Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kohta pitäsi lähtee ajamaan 45km, en ole ajanut pitkään aikaan autoa, pakkotilanne

Vierailija
25.08.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!Olen liikenneopettaja,että ota yhteyttä,niin korjataampa tilanne.Elisa puh.0400-719771

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä naapuria ym ajamaan. vetelet pitkin ojia pian..

Vierailija
4/9 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on ollut kuusi vuotta aikaa, joten eiköhän hän ole ehtinyt perille jo vaikka kävellen. 

Vierailija
5/9 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö aloittamaan harjoittelemalla auton käyttöä jossain hiljaisessa paikassa, ennen kuin kurvaat liikenteen sekaan? Kuuntele ajaessa radiota/musiikkia, niin rentoudut vähän. Aja rauhallista, sinulle sopivaa vauhtia ja jos syntyy jonoja, päästä esim. bussipysäkillä ohi. Minä aloin ajamaan tänä syksynä 10 vuoden tauon jälkeen. Oli jännää ja kamalaa, mutta kyllä se taito siellä vielä oli.

Vierailija
6/9 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole ajanut pitkiin aikoihin niin pikkuhiljaa pitää harjoitella sitä, ei niin että lähdetään suoraan tuonne maantielle

Vierailija
7/9 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajotaito on pääsyt pahasti ruostumaan. Tuntuu tosi turhauttavalta, kun pitää aina pyytää mieheltä kyytiä jos tarvii mennä jonnekin. Ei siinä mitään, hän kyllä kuskaa ihan mielellään, mutta kun aina pitää sitten pakata lapsetkin mukaan, niin monesti menen joko bussilla tai pyörällä. Tarkoitus kyllä olisi taas "opetella" ajamaan, mutta pelottaa kovasti miten onnistuu. Olen jopa harkinnut että ottaisin muutaman ajotunnin autokoulusta.

Vierailija
8/9 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ottaa muutama ajotunti autokoulusta tai pyytää kaveria/miestä tueksi ja mennä harjoittelemaan ajoa jollekin rauhalliselle/suljetulle tieosuudelle, niin että varmuus ajamiseen löytyy...

Vierailija
9/9 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme