Saaksä kiinni mitä mä ajan takaa tällä?
Anteeksi vaan, mutta henkilö joka sanoo noin, on sellainen jonka haluan kiertää todella kaukaa.
Kommentit (16)
Henkilö joka puhuu noin olettaa että hän latelee suustaan niin suunnattoman syviä ja monimutkaisia viisauksia, että kuulija ei varmaankaan tiedä yhtään mistä on kyse, ja hänen täytyy toistaa.
"Miksi mun pitäisi saada kiinni sellainen, mitä sää ajat takaa?"
Jep, tyypillinen konsulttien hokema.
Noin sanoi viimeksi moottorikelkkailija, joka tupsahti kotipihaani ja selitti ajoaan sillä, että jäljitti ajokoiraa. Hän kaipasi kovasti apua.
Ihmiset jotka ei osaa lukea rivien välistä, vaan tahtovat, että kaikki väännetään rautalangasta, ovat äärettömän tylsää seuraa.
Kuulostaa siltä että se tunkee jotain asiaa väkisin ja vähän aggressiivisena tyrkyttää. Toinen ei saa ilmaa tai tilaa.
Huomatkaa että viiden ihmisen mielestäni ihan Ok puhua noin esim kollegalle töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että se tunkee jotain asiaa väkisin ja vähän aggressiivisena tyrkyttää. Toinen ei saa ilmaa tai tilaa.
Tarkoitatko kun omenassa Eveliina ei saanut ilmaa eikä tilaa. Kuoleman tuottamus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko kun omenassa Eveliina ei saanut ilmaa eikä tilaa. Kuoleman tuottamus.
Et vieläkään ole saanut psykoosilääkettä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka ei osaa lukea rivien välistä, vaan tahtovat, että kaikki väännetään rautalangasta, ovat äärettömän tylsää seuraa.
Rivien välistä voi lukea asiat niin kuin itse haluaa.
Kiertämisessä on se riski, että ko. hokija saa sut kiinni, ison rautalankakelan kanssa.
Voin ottaa vielä ajatuksesta kiinni, mutta koppia en ota. Sitä sanontaa en voi sietää.
"Ei, en nyt kyllä oikein pysynyt kärryillä"
Mä saan sut kiinni kun mä ajan sua metsässä takaa vihaisessa kiimassa ja ilman housuja.
Tyypillinen kokoomuslainen konsulttihokema.