Asioita joita olet varastanut kaupasta, töistä ym
Minä olen pihistänyt teininä kaupasta huulirasvaa ja karkkia. Aikuisena töistä kirjoja, kahvia, luonnollisesti valtavasti paperia, kyniä jne, suklaakonvehteja, mikrofonin, äänityslaitteen, lukemattomia usb/hdmi-johtoja ja virtalähteitä, kuulokkeita.
Näin aluksi
Kommentit (40)
Olen joskus vienyt vahingossa töistä kynän tai klemmareita villatakin taskussa. Joskus ole palauttanut ne.
Olen varkauden kohde .
Itse olen ottanut lapsena kaupasta yhden rikkoutuneen pienen suklaakävyn. Olen pyytänyt anteeksi.
En koskaan varasta mitään muuta.
Varastaminen kertoo ihmisen tyhmyydestä. Varastaa muilta kun on itse niin tyhmä ettei osaa tienata rahaa.
Lisää viksua olettamista kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu ei oleta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että joidenkin elämä on niin hirveää, että jopa kehuskelevat varastelullaan.
Melkoisen häikäilemätöntä olettaa, että varasteluistaan häpeilemättä kertovien elämä olisi hirveää.
Oikeasti onnelliset ihmiset eivät halua tehdä harmia muille ihmisille varastelemalla heidän tavaroitaan.
Niin että kun joku on esimerkiksi lapsena tai vuosia sitten varastanut jotain, niin hänen elämänsä on hirveää, eikä hän tietenkään voi enää koskaan olla onnellinen. Lol mitä suurta ajattelua! :D
No lapsena varastimen ja katuminen ovat täysin eri asioita kuin se, että kehuskellaan että varastetaan vaikkapa työkaluja. En usko, että kovin moni lapsi porakoneita näpistelee.
Teininä karkkia ja meikkejä tuli näpisteltyä. Sen jälkeen jäänyt töistä kynä taskuun ja ottanut käyttöön kun niitä on laatikkokaupalla siellä.
Aikuisen pitäisi ymmärtää, että ei se näpistely oikein ole koskaan.
Vein vanhan pöytätuulettimen kotiin, se oli siis työpisteen pöytätuuletin mutta kun työpiste vaihtui niin uudessa oli sen verran kova ilmastointi ettei ollut enää tarpeellinen. Kotona oli tarvetta.
Postitusosastolta otin kauan sitten muutaman keltaisen postin laatikon muuttoa varten.
.
Kerran toin kylpypyyhkeen.Mies raivostui ja jätin takaisin seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Varastaminen kertoo ihmisen tyhmyydestä. Varastaa muilta kun on itse niin tyhmä ettei osaa tienata rahaa.
Tämä yleistys kertoo enemmän sinun älystäsi kuin varkaista noin yleisesti.
Venäjällä on lapsivankiloita. Sinne on joutunut kun on varastanut nälkään ruokaa.
Koska wc paperien hinnat ovat nousseet, niin nykyisin pöllin sitä työpaikalta
Nykyään Twixinä tunnettuja Raider-patukoita kaverien "neuvomana" ala-astelaisena. Jäin kiinni ja kotona lauloi isän nahkavyö.
Niille jotka ihannoivat sellaista voin todeta että se oli täysin turhaa, hävetti niin helvetisti että jo pelkästään se yksinään olisi lopettanut varastamiset samalla lailla kerrasta.
Kirjaston kirjoja noin 20-30 kappaletta muutaman vuoden sisällä.
Vasaran, rullamitan, suojahanskoja, korvatulppia, kyniä, tusseja ja yhden kännykän laturin joka majaili pöydällä eikä kukaan sitä ottanut tai siirtänyt kahteen viikkoon.
Missä oikein työskentelette, jos sieltä kykenee ja haluaa varastaa ties mitä irtotavaraa? Omalla työpaikalla ei ole mahdollisuutta viedä kenenkään omaisuutta, mutta silloin tällöin sieltä on tullut kerättyä sieniä tai marjoja, jos lähelle on sattunut hyvä apaja.
Töistä on niitä kyniä tullut mukana, ja sanoivat kyllä mistä voi kyniä hakea jos tarvitsee, kun pistää työ vaatteet pesuun niin helposti kynät tulee laitettua omiin taskuihin. Ihan työpaikan mainoskyniä joita jäi muillakin omiin taskuihin.
Kymmeniä tuhansia ruuveja, niittejä, naulakampoja ja kymmeniä paineilmakapseleita on "unohtunut" raksatyömailta työhousujen taskuun. Niillä on ruuvattu omat katot ja tehty vaikka kuinka monta pienempää rakennelmaa. Myös lautatavaraa olen kiikuttanut kotiin kilometreittäin johtajan piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Kymmeniä tuhansia ruuveja, niittejä, naulakampoja ja kymmeniä paineilmakapseleita on "unohtunut" raksatyömailta työhousujen taskuun. Niillä on ruuvattu omat katot ja tehty vaikka kuinka monta pienempää rakennelmaa. Myös lautatavaraa olen kiikuttanut kotiin kilometreittäin johtajan piikkiin.
Ja asiakkaat maksaa. Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja asiakkaat maksaa. Just.
Ei todellakaan mennyt mikään työmaalta taskuun unohtunut asiakkaiden piikkiin, vaan ainoastaan johtajan.
Niin että kun joku on esimerkiksi lapsena tai vuosia sitten varastanut jotain, niin hänen elämänsä on hirveää, eikä hän tietenkään voi enää koskaan olla onnellinen. Lol mitä suurta ajattelua! :D