Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita olet varastanut kaupasta, töistä ym

Vierailija
15.01.2023 |

Minä olen pihistänyt teininä kaupasta huulirasvaa ja karkkia. Aikuisena töistä kirjoja, kahvia, luonnollisesti valtavasti paperia, kyniä jne, suklaakonvehteja, mikrofonin, äänityslaitteen, lukemattomia usb/hdmi-johtoja ja virtalähteitä, kuulokkeita.

Näin aluksi

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu ei oleta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että joidenkin elämä on niin hirveää, että jopa kehuskelevat varastelullaan. 

Melkoisen häikäilemätöntä olettaa, että varasteluistaan häpeilemättä kertovien elämä olisi hirveää.

Oikeasti onnelliset ihmiset eivät halua tehdä harmia muille ihmisille varastelemalla heidän tavaroitaan. 

Niin että kun joku on esimerkiksi lapsena tai vuosia sitten varastanut jotain, niin hänen elämänsä on hirveää, eikä hän tietenkään voi enää koskaan olla onnellinen. Lol mitä suurta ajattelua! :D

Vierailija
22/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus vienyt vahingossa töistä kynän tai klemmareita villatakin taskussa. Joskus ole palauttanut ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varkauden kohde . 

Itse olen ottanut lapsena kaupasta yhden rikkoutuneen pienen suklaakävyn. Olen pyytänyt anteeksi.

En koskaan varasta mitään muuta.

Vierailija
24/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastaminen kertoo ihmisen tyhmyydestä. Varastaa muilta kun on itse niin tyhmä ettei osaa tienata rahaa. 

Vierailija
25/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää viksua olettamista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu ei oleta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että joidenkin elämä on niin hirveää, että jopa kehuskelevat varastelullaan. 

Melkoisen häikäilemätöntä olettaa, että varasteluistaan häpeilemättä kertovien elämä olisi hirveää.

Oikeasti onnelliset ihmiset eivät halua tehdä harmia muille ihmisille varastelemalla heidän tavaroitaan. 

Niin että kun joku on esimerkiksi lapsena tai vuosia sitten varastanut jotain, niin hänen elämänsä on hirveää, eikä hän tietenkään voi enää koskaan olla onnellinen. Lol mitä suurta ajattelua! :D

No lapsena varastimen ja katuminen ovat täysin eri asioita kuin se, että kehuskellaan että varastetaan vaikkapa työkaluja. En usko, että kovin moni lapsi porakoneita näpistelee.

Vierailija
26/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä karkkia ja meikkejä tuli näpisteltyä. Sen jälkeen jäänyt töistä kynä taskuun ja ottanut käyttöön kun niitä on laatikkokaupalla siellä.

Aikuisen pitäisi ymmärtää, että ei se näpistely oikein ole koskaan.

Vierailija
27/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein vanhan pöytätuulettimen kotiin, se oli siis työpisteen pöytätuuletin mutta kun työpiste vaihtui niin uudessa oli sen verran kova ilmastointi ettei ollut enää tarpeellinen. Kotona oli tarvetta.

Postitusosastolta otin kauan sitten muutaman keltaisen postin laatikon muuttoa varten.

.

Vierailija
28/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran toin kylpypyyhkeen.Mies raivostui ja jätin takaisin seuraavana päivänä. 

Vierailija
29/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastaminen kertoo ihmisen tyhmyydestä. Varastaa muilta kun on itse niin tyhmä ettei osaa tienata rahaa. 

Tämä yleistys kertoo enemmän sinun älystäsi kuin varkaista noin yleisesti.

Vierailija
30/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä on lapsivankiloita. Sinne on joutunut kun on varastanut nälkään ruokaa.

Vierailija
31/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska wc paperien hinnat ovat nousseet, niin nykyisin pöllin sitä työpaikalta

Vierailija
32/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään Twixinä tunnettuja Raider-patukoita kaverien "neuvomana" ala-astelaisena. Jäin kiinni ja kotona lauloi isän nahkavyö.

Niille jotka ihannoivat sellaista voin todeta että se oli täysin turhaa, hävetti niin helvetisti että jo pelkästään se yksinään olisi lopettanut varastamiset samalla lailla kerrasta.

Vierailija
33/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaston kirjoja noin 20-30 kappaletta muutaman vuoden sisällä.

Vierailija
34/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasaran, rullamitan, suojahanskoja, korvatulppia, kyniä, tusseja ja yhden kännykän laturin joka majaili pöydällä eikä kukaan sitä ottanut tai siirtänyt kahteen viikkoon.

Vierailija
35/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oikein työskentelette, jos sieltä kykenee ja haluaa varastaa ties mitä irtotavaraa? Omalla työpaikalla ei ole mahdollisuutta viedä kenenkään omaisuutta, mutta silloin tällöin sieltä on tullut kerättyä sieniä tai marjoja, jos lähelle on sattunut hyvä apaja. 

Vierailija
36/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä on niitä kyniä tullut mukana, ja sanoivat kyllä mistä voi kyniä hakea jos tarvitsee, kun pistää työ vaatteet pesuun niin helposti kynät tulee laitettua omiin taskuihin. Ihan työpaikan mainoskyniä joita jäi muillakin omiin taskuihin.

Vierailija
37/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä tuhansia ruuveja, niittejä, naulakampoja ja kymmeniä paineilmakapseleita on "unohtunut" raksatyömailta työhousujen taskuun. Niillä on ruuvattu omat katot ja tehty vaikka kuinka monta pienempää rakennelmaa. Myös lautatavaraa olen kiikuttanut kotiin kilometreittäin johtajan piikkiin.

Vierailija
38/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmeniä tuhansia ruuveja, niittejä, naulakampoja ja kymmeniä paineilmakapseleita on "unohtunut" raksatyömailta työhousujen taskuun. Niillä on ruuvattu omat katot ja tehty vaikka kuinka monta pienempää rakennelmaa. Myös lautatavaraa olen kiikuttanut kotiin kilometreittäin johtajan piikkiin.

Ja asiakkaat maksaa. Just.

Vierailija
39/40 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja asiakkaat maksaa. Just.

Ei todellakaan mennyt mikään työmaalta taskuun unohtunut asiakkaiden piikkiin, vaan ainoastaan johtajan.

Vierailija
40/40 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaamunan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi