Olen sellainen nuori nainen että setämiehet haluavat vain tulla juttelemaan
Minulta ei ikinä koiteta saada seksiä vaan halutaan pelkästään jutella ja avautua omista asioista ja kertoa omaa elämäntarinaa. Mikä minussa on vikana?
Kommentit (8)
Varma tieto. kirjoitti:
Ulkonäkö.
Miksi minulle kuitenkin halutaan jutella? Miksi minun oletetaan ymmärtävän setämiesten juttuja? Mikseivät he mene puhumaan kaltaisilleen tai edes ikäisilleen naisille?
Nuori mies pelkää 130 000 euron arvoista laskua. Reikää saa satasella Tallinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Varma tieto. kirjoitti:
Ulkonäkö.
Miksi minulle kuitenkin halutaan jutella? Miksi minun oletetaan ymmärtävän setämiesten juttuja? Mikseivät he mene puhumaan kaltaisilleen tai edes ikäisilleen naisille?
Oot vanhan oloinen
Omista asioista avautuminen ei tee setämieheksi
Vierailija kirjoitti:
Omista asioista avautuminen ei tee setämieheksi
AP tahtoo munaa
Niin? Ei minuakaan ole koskaan vanhemmat miehet iskeneet, mutta juttelen heidän kanssaan aivan normaalisti kuten muidenkin ihmisten kanssa. Iskijät olleet yleensä oman ikäisiä tai hitusen vanhempia tai nuorempia.
Koetko tilanteen harmittavana eli yritätkö vältellä setämiesten tilityksen kohteeksi joutumista?
Olet ilmeisesti liian ystävällisen näköinen etkä osaa luoda miehiä halveksivaa auraa ympärillesi. Ravintoloissa kannattaa ottaa tarkkailun kohteeksi joku ravintolasitruuna ja opetella tältä oikeaa ele- ja ilmekieltä.
Ulkonäkö.