Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka kauan kestää että suun kautta otettava hiivasieni tulehduslääke vaikuttaa?

Vierailija
16.11.2006 |

Mulle määrättin toissapäivänä lääkkeet ja otin heti sillon sen. JA kipu vaan pahenee.. Jumalaton kirvely ja kutina, hulluksi tulee.. särkylääkkeillä helpottaa jonkun eraan mutta tämä on ihan järjetöntä.. Kertokaa te jotka tiedätte..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla tää nimittäin alkoi sunnuntai aamuna, kun pe ja la yö meni niissä puuhissa... *nolo*

Mutta esim. bakteeritulehdus saattaa tarttua mieheltä. Ja hiivakin.

Ja hei kaverit, uskokaa kun sanon, jos hiivalääkkeet ei auta niin kannattaa mennä gynelle, koska silloin se ei ole hiivaa. Lääkärit hyvin mielellään jostain syystä päätyy hiiva-diagnoosiin, itsellenikin kävi niin. Sitten kun menin gynelle ja labraan, niin ei sieltä mitään hiivaa löytynyt (jolloin tietty ei ne hiivalääkkeetkään auta).

Mulla oli kans tulehdus, joka aiheutti kauhea kutinan ja kirvelyn, joka ulottui jo ihan normaalin ihon alueelle. Bakteereja sisältävä valkovuoto ärsyttää ihoa todella paljon. Kannattaa mennä ajoissa ennen kuin tulehdus pääsee äitymään todella pahaksi.

t, 9

Vierailija
2/10 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino hoitaa hiivatulehdus on, kun jo ENSIMMÄISTEN oireiden tultua ottaa heti maitohappobakteereita (monta kapselia).

Juo ja syö gefilus-asidophilus jne. tuotteita.

Ja jos ei auta, niin käyttää apteekista saatavaa Canestenia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopullisesti parantui viikossa. Tueksi laitoin kortisonia sisältävää sienivoidetta, lääkärin määräämää.

Vierailija
4/10 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä 4 kertaa otettavissa meni hetki pidempään. Kurja olo tiedän. Itse kymmeniä tulehduksia sairastaneena ja lääkärin mielestä ihan " normaalin puitteissa" . Tiukka sokeriton/hiivaton ruokavalia ja tehostetut maitohappobakteeri määrät toimivat mulla parhaite ennaltaehkäisynä. Joskus tulehdukset olleet niin pahoja, että koko selkä on ollut ihottumainen.

Vierailija
5/10 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä on pakko olla ja kirvely estää välillä kävelemisen ja vie kyvyn ajatella normaalisti.. Minkä nimistä se voide oli mitä lääkäri määräsi? Oliko reseptillä?

Vierailija
6/10 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daktarin oli voiteen nimi. Se ei varsinaisesti ole tarkoitettu alapäähän, mutta sitä voi lääkärin mukaan silti laittaa. Siitä on kahta eri versiota, toisessa on kortisonia, toisessa ei. Mulla tosiaan oli sitä kortisonillista, jostain syystä.

Vierailija
7/10 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ihan muutaman tunnin sisällä. Heti alkoi helpottamaan ja parin päivän päästä olin ihan ok. Apteekissa kyllä sanottiin, että joskus joutuu ottamaan viikon päästä toisen.

Toinen mahdollisuus on se, että sinulla ei ole hiiva. Kävitkö labrassa? Monasti kaikki kutina diagnostisoidaan virheellisesti hiivaksi, vaikkei se sitä ole. Kannattaisi käydä ehkä ihan gynellä, jos et käynyt, sinulla saattaa olla tulehdus emättimessä tai kohdussa taikka sitten joku sukupuolitauti. Esim. kondyloma aiheuttaa sitkeää kutinaa (80-90% naisista saa tartunnan elämänsä aikana). Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
8/10 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jatkuu. ih,e homma vielä se että kaikki toitottaa tota sokeritonta ja hiilaritonta ruokavaliota niin mulla tämä hiiva iski viikko sen jälkeen kun olin nuo pois jättänyt ruokavaliostani. Maitohappobakteerit ja gefilus käytössä myös eikä näytä mikään auttavan. Viimeksi hiiva ollut kaksi vuotta sitten raskausaikana ja suunkautta otettavaan lääkkeeseen joutunut kerran vuosia sitten turvautumaan jolloin apu tuli heti. Lääkärillä kävin nyt tämän asian kanssa mutta oli sitä mieltä että hiivaa on oltava sillä muut ei aiheuta tällaisia oireita. Ei tosin tutkinut sen kummemmin. Paskamainen olo ja hulluksi tässä kohta tulee.

Vierailija
9/10 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä bakteerikanta villiintyy, tulee kutinaa ja " kalanhajua" . Siihen on reseptilääke flagyl tai flagyl comp.

Vierailija
10/10 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tää nimittäin alkoi sunnuntai aamuna, kun pe ja la yö meni niissä puuhissa... *nolo*