Mä en enää jaksa valvoa Tämä on tappavan kiduttavaa. lapseni ei nuku ikinä.
heräilee yöllä valvomaan pariksi tunniksi pari tunin välein eikä nuku päiväunia. Mikä voi olla vialla? Lapsi on ny t1v3kk ja tätä jatkunut lähes syntymästä asti. Tässä minä istun ja valvon, silmät eivät pysy auki mutta lapsi ei nuku. mistä apua?
Kommentit (25)
puoleentoista vuoteen juurikaan. Nyt kun tuosta superväsymyksestä on kulunut aikaa, ymmärrän, että olisi pitänyt hakea apua. Kun itse on todella väsynyt, ei ainakaan minusta ollut, pitämään lapselle unikoulua En kyennyt enää moneen muuhunkaan asiaan mikä vaati johdonmukaisuutta, pitkäjännitteisyyttä ja kärsivällisyyttä. Tämän vuoksi en nähnyt omaa tilaanikaan realistisesti vaan vähättelin väsymyksen mukanaan tuomia ongelmia.
Soita neuvolaan ja -vaadi- apua jos sitä ei sieltä heti ymmärretä antaa, teet itsellesi ja perheellesi suuren palveluksen. Joissakin kaupungeissa vauvoja otetaan sairaalaan unikouluun. Voisit saada myös lastenhoitoapua kotiin, että saisit itse nukutta, mutta tuntuu siltä että lapsesi täytyy hoitaa jollakin tavoin että hän oppisi nukkumaan.
Puolentoista vuoden univajeesta toipuminen ottaa aikansa, minulla noin vuoden, joten mitä pikemmin toimit sitä nopeammin pääset toipumaan.
Tulee voimakkaasti omat epätoivon hetket mieleen kun luin kertomustasi. Voimia sinulle!
Vielä haluaisin sanoa, että yritä syödä hyvin, vitamiinit vaikka purkista ja vältä liiallista kahvin juontia. Itselläni auttoin unettomuuteen parin kuukauden kuuri luontaistuotekaupasta saatavana oleva tryptofaani.
Soita neuvolaan ja -vaadi- apua jos sitä ei sieltä heti ymmärretä antaa, teet itsellesi ja perheellesi suuren palveluksen. Joissakin kaupungeissa vauvoja otetaan sairaalaan unikouluun. Voisit saada myös lastenhoitoapua kotiin, että saisit itse nukutta, mutta tuntuu siltä että lapsesi täytyy hoitaa jollakin tavoin että hän oppisi nukkumaan.
Puolentoista vuoden univajeesta toipuminen ottaa aikansa, minulla noin vuoden, joten mitä pikemmin toimit sitä nopeammin pääset toipumaan.
Tulee voimakkaasti omat epätoivon hetket mieleen kun luin kertomustasi. Voimia sinulle!
Vielä haluaisin sanoa, että yritä syödä hyvin, vitamiinit vaikka purkista ja vältä liiallista kahvin juontia. Itselläni auttoin unettomuuteen parin kuukauden kuuri luontaistuotekaupasta saatavana oleva tryptofaani.
nukkuuko liikaa ettei yöllä nukuta sitten
Tulpat korviin tai unilääkettä, että pääsee pahimman yli tai pinnis kuulomatkan ulkopuolelle. Jos lapsella on oikea hätä, huuto herättää kauempaakin.