G: Minkä kokoinen on jalkasi? Mies vai nainen?
Kommentit (18)
Kenkäni ovat kokoa 43, sandaalit kokoa 41. Miehellä kengän koko on 42. :) Samanpituisia ollaan.
Kuinka pitkiä olette jos esim. kengän koko 42 tai isompi? Oliko teillä jo lapsena iso jalka? Mun tyttö on nyt neljävuotias (120cm) ja kengän koko on 30-31. Mitä olen verrannut muiden kanssa, niin muilla on paria vuotta myöhemmin saman kokoinen jalka..
Mun miehellä on 47 (190cm) ja itsellä 41(170cm).
Minulla 39 - 40 (170 cm)
Miehellä 46 (190 cm)
3 v. pojalla 28 (104 cm)
Eli kyllä sinulla taitaa olla nyt se "norsun jalka".
Silloin se häiritsi tosi paljon kun ihan varhaisteininä oli jo 41-42, ei meinannut löytää kenkiä mistään, mutta nykyisinhän naisille löytyy Suomestakin siroja, kauniita, hyviä kenkiä ainakin kokoon 48 asti.
- N184cm & nro44
Kuinka pitkiä olette jos esim. kengän koko 42 tai isompi? Oliko teillä jo lapsena iso jalka? Mun tyttö on nyt neljävuotias (120cm) ja kengän koko on 30-31. Mitä olen verrannut muiden kanssa, niin muilla on paria vuotta myöhemmin saman kokoinen jalka..
Mun miehellä on 47 (190cm) ja itsellä 41(170cm).
En tajua miten kengän koko kasvoa raskausaikana, vaikkei painoa tullut mitenkään kamalasti lisää. 10 kg. Ja lähtöpainoltani olen hoikka.
T: Nainen
jalan koko kasvoi numerolla - puolellatoista raskauden aikana.
37, 38, 39
Kaikki kengät lähes 38. Yhdet lenkkarit 39 kokoa ja paerit sandaalit kokoa 37.
Minulla ongelmana on todella kapea ja litteä jalka exra korkealla kaarella.
Jalkateräni on toisin sanoen luuta ja nahkaa :/
minulla 40 tai 41, olen 163cm pitkä... =s
miehellä 46 tai 47, mies on 187cm pitkä... (joskus vähän hankala löytää sopivia kenkiä...)
meidän pojasta näyttää tulevan yhtä iso kuin isästäkin...
Eli nainen kera kokoa 39 olevan jalan.
Eli nainen kera kokoa 39 olevan jalan.
Niitä jalkoja on kaksi.
Luulin olevani ainoa pieni jalkainen!
T: 41
Mutta varmasti olen ainoa, jolla on näin leveä ja littana jalka, muhkuraiset varpaat, paksut keltaiset kynnet (ei sientä) ja kantapää leveä kuin isolla miehellä, vaikka muuten olen siro.