Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua?

Vierailija
14.01.2023 |

Kaveri pyysi joululahjaksi että neulon hänelle sukat ja lapaset. Molemmat oli valmiina jo aattona, mistä viestin mutta mitään ei kuulu takaisin. Eletään jo tammikuun puoltaväliä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin vielä viestin, jossa kysyisin, haluaako hän oikeasti ne sukat ja lapaset, vai puranko pois ja teen itselleni sopivat niistä langoista.

Jos ei vastaa, ota ne omaan käyttöösi, joko sellaisenaan tai itsellesi sopiviksi muokattuna.

Voi olla, että pyyntö oli alunperinkin joku ajattelematon "kohteliaisuus", eikä hän uskonut, että oikeasti teet ne sukat ja lapaset, ja nyt ei kehtaa tunnustaa, ettei haluakaan niitä.

Vierailija
2/5 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olisin lahjan vienyt itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin vielä viestin, jossa kysyisin, haluaako hän oikeasti ne sukat ja lapaset, vai puranko pois ja teen itselleni sopivat niistä langoista.

Jos ei vastaa, ota ne omaan käyttöösi, joko sellaisenaan tai itsellesi sopiviksi muokattuna.

Voi olla, että pyyntö oli alunperinkin joku ajattelematon "kohteliaisuus", eikä hän uskonut, että oikeasti teet ne sukat ja lapaset, ja nyt ei kehtaa tunnustaa, ettei haluakaan niitä.

Totta, voi olla että se oli joku kömpelö kohteliaisuus. Äh, en osaa tulkita vissiin ihmisiä. Mutta hän nimenomaan pyysi, ja valitsi langatkin.

-AP

Vierailija
4/5 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Pidä sukat ja lapaset itse, myy ne tai lahjoita jollekulle toiselle. Hävytön kaveri. Älä ota enää yhteyttä äläkä vastaa hänelle.

Vierailija
5/5 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olisin lahjan vienyt itse.

Hän ei tykkää että hänen kotiin mennään, edes oven taakse.

-Ap