Lähes 2vkoa kipeänä, kannattaako mennä kauppaan?
En usko tartuttavani enää eikä ole kuumetta, ei koronaa, voin pitää maskia. Saan yskän hillittyä kurkkupastillilla. Heikko olo vaan. Tulisi pari minuuttia kävelyä ja n. 10min bussissa istumista.
Kommentit (11)
Miten yksin, ilman autoa kuljetuspalveluiden ulkopuolella asuvat saa ruokaa sairaana?
Vierailija kirjoitti:
Miten yksin, ilman autoa kuljetuspalveluiden ulkopuolella asuvat saa ruokaa sairaana?
Pyytää kaveria tuomaan vai eikö ole niitäkään.
Kävin. Muut yski enemmän ilman maskia.
Moni menee töihin parin päivän jälkeen.
Ei kannata, voi vaikka vartija kaataa maahan ja kuoletkin vielä kauppaan.
Mä kävin reilun viikon sairastamisen jälkeen ja mun piti oikeasti pysähtyä lepäämään takaisin tullessa, koska heitti päästä, silmissä alkoi sumeta ja sydän hakkasi ihan hulluna. Jalat oli kuin lyijyä.
Sitten köpöttelin kotiin kuin vanha mummo ja olin varma, että nyt tuli lähtö ja mietin jo että kauan mahdan lemuta kotona ennen kuin joku hoksaa ja olisiko ollut sittenkin fiksumpaa jäädä ulos.. Seuraavana päivänä olin kipeämpi kuin aiemmin ja "vihdoin" sain sen kunnon kuumeenkin pariksi päiväksi.
Tuohon lähikauppaan on matkaa ehkä 200m per/suunta.
Vierailija kirjoitti:
Tai kaupunkialueellakaan asuva pienituloinen, jolla ei ole varaa noihin kuljetuspalveluihin ja muutenkin on mentävä tarjousten perässä kiertäen useampi kauppa?
Silloin ei mitään hurjan isoa kotivaraakaan ole mahdollisuutta hankkia. Sen muutaman päivän toki pärjää, mutta kyllä se viimeistään viikon kohdilla on jo pakko lähteä kauppaan. Oli sairas tai ei.
Etkö saa tilattua ruokaa?