Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HSY ei vaan hae roskia vaikka lupaa

Vierailija
13.01.2023 |

Meillä on HSY:n kanssa sopimus jäteastian tyhjennyksestä 4 vkon välein maanantaisin.
Nyt tämän viikon maanantaina piti olla tyhjennys. Roska-astia aivan täynnä kun kaikki joulun yms. jätteet, joten olimme todella odottaneet että saadaan täpötäysi astia tyhjennettyä.
Maanantai-aamulle osuikin sitten lumikaaos ja roska-auto ei päässyt pihaan lumitilanteen vuoksi, joka on ihan ymmärrettävää.
Olen soittanut joka päivä HSY:lle tämän jälkeen. Joka päivä jonotusaika on ollut yli 36 minuuttia. Pisimmillään jonotin 1h 6min. Kun saan asiakaspalvelijan vihdoin puhelimeen niin lupaavat että tyhjennys tapahtuu saman päivän aikana. Mutta kukaan ei tule.
Nyt olemme iltaisin vieneet jätepusseja tuttavien yms. roskiksiin ja alamme olemaan tosi väsyneitä tähän touhuun.
Onko muilla kokemuksia ettei HSY tule vaikka lupaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotan sinne taas. Nyt jonotus on kestänyt 1h 12 minuuttia. Huokaus 🙄

Vierailija
2/4 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oon pari kertaa täyttänyt netissä jonkun lomakkeen ja vastaus on tullut nopeasti ja tyhjennys seuraavana päivänä.

On kyllä tylsää jos vielä lupaillaan tulla eikä tullakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse kerrostalossa ja olen pari kertaa joutunut valittamaan isännöitsijälle/taloyhtiön puheenjohtajalle ylitäysistä pursuavista roskalaatikoista. Jostakin syystä piharemontin yhteydessä siirryttiin hankalaan Molexiin. Samalla keksittiin, että isossa taloyhtiössä liian pienet roskalaatikot ovat keino vähentää jätettä. Tietenkään tämä ei toiminut. Inhoan noita Molexeja. Käyttö on hankalaa, täyttyvät nopeasti ja keväästä syksyyn ovat täynnä jotain ötököitä, ilmeisesti kuitenkin jotakin ulkona liikkuvaa mm. kirvoja, kärpäsiä ja vastaavia, eikä sentään tuholaisia tai mistä sitäkään tietää, vaikka näinkin olisi. Tästäkin valitin viime vuonna loppukesästä. En tiedä, tehtiinkö asialle jotakin. Varmasti yksinkertaisemmatkin roskalaatikot olisi tähän taloon löytynyt ja oikeasti kumma kun tavalliset roskalaatikot eivät kelvanneet.

Vierailija
4/4 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös laskujen kanssa kannattaa olla tarkka. Omalla kohdallani osunut jo kolme kertaa parin vuoden sisällä tilanne, missä laskuun lisätty 8-45€ ylimääräinen kustannus. En tiedä vaikka olisi ollut aiemminkin virheitä, näitä laskuja kun ei tullut niin tarkasti seurattua, ennen kuin ensimmäisen kerran huomasin heidän laskuttavan ylimääräistä. Lisäksi noita roska-astioiden tyhjentämättä jättämisiä tulee välillä, eikä näköjään viivästyskorvausasia kosketa heitä!