En odota elämältä enää mitään
Siinä se. Joskus nuorena oli unelmia, osa toteutui, osa ei. Nyt elämä on pelkkää arjesta selviämistä. En tule enää kokemaan mitään jännittävää, mitään erityistä.
Työtä päivät, kaikki vapaa-aika menee sitten lapseen. Siinä se oli, mun elämä.
Kommentit (6)
Sama fiilis, vaikka ei edes ole lapsia. N44
Tuo helpottaa kun lapsi lähtee, sitten uusi elämä. Alat vaikka työttömäksi metsään.
Minä olen joitakin juttuja/haaveita toteuttanut, mitä olen voinut. Mutta ne on nyt tehty. Kun omat kivat jutut vaatisivat pirteyttä, terveyttä ja hyvää kuntoa, ottaa kyllä päähän, että ei ole niin terve. Esim. jalkoja vaivaava kipu estää osaa toiveista toteuttamatta eikä kuntoa saa niin hyvin ylläpidettyä kuin haluaisi. Itselläni on listalla vielä esim. resiinaretki joka olisi kiva kerran elämässä tehdä tai vähän kolmea päivää pitempi melontavaellus tai lammaspaimenviikolle. Melonut olen, mutta resiinaa en ole kokeillut enkä lampaita paimentanut. Olisi kiva kokeilla.
Osan jutuista voit varmasti toteuttaa lapsen kanssa (lapsen iän mukaisesti). Älä mieti liian isoja asioita, vaan mahdollisuuksien mukaan kivoja asioita, joista tulee hyvä mieli ja jää kivoja muistoja. Istu alas ja mieti mitkä olisivat asioita, joita haluaisit tehdä. Tiedän tunteen kun tekee mieli lyödä hanskat tiskiin, mutta sellaisellakin on aikansa.
Äitinä vasta5 vuotta ja jo kyllästynyt ?
Kysypäs kokeneemmilta neuvoja.
Olen sellainen tuulihattu että ei niillä unelmilla ole mitään merkitystä. Mielenkiinnonkohteet vaihtuu muutaman vuoden syklillä, joskus vanhoja asioita tulee takas pinnalle.
Mikset? Mistä tiedät? minkä ikäinen olet?