Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko katseesta mielestäsi päätellä, onko ihminen kiinnostunut?

Vierailija
11.01.2023 |

Olen huomannut, että monesti jos ihminen on ihastunut, hänen silmänsä alkavat tietyllä jännällä tavalla "loistaa" kun hän näkee ihastuksen kohteen, ja toinen merkki on se, että katse ei pysy silmissä vaan hän tekee jatkuvasti sellaista pientä "skannausta" ihmisen kroppaa ylös alas.

Minulla on tällainen työkaveri ja minulla on ollut alusta asti sellainen olo kun olen hänen kanssaan, että hänen silmänsä alkavat "loistaa" kun hän näkee minut ja hänen katseensa vaeltaa aina tahtomattaan kasvoista kehooni ja takaisin. Lisäksi hän haluaa aina tehdä kaiken yhdessä kanssani, kysyy minulta neuvoa, noteeraa minut heti kun tulen huoneeseen, haluaa tavata vapaa-ajalla... ym.
Olemme molemmat naisia, joten suhtaudun aina varauksella tällaisiin tulkintoihin, koska tiedän että on tilastollisesti epätodennäköisempää että nainen on kiinnostunut. Itse olen siis naisista kiinnostunut. Ja siis voihan tuo olla myös kaverillista... jokin vaisto minussa vain sanoo, että ei ole.

Mitä mieltä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku näitä luuloja taas. 😄

Vierailija
22/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaksi tulee mieleen ne ketjut, joissa about kaikki vakuuttavat pystyvänsä tunnistamaan pahikset jo naamasta - kuitenkaan kukaan heistä ei ole ajatellut vaikkapa auttaa poliisia (?)

Enkä usko että yksikään rikollinen olisi jäänyt kiinni pärstäkertoimen vuoksi - eli sen että "selvästi näkee että on joku rikollinen"

Joten tuo katseen tulkitseminenkin...

Minä olen usein joutunut kiusalliseen tilanteeseen kun joku on luullut että olen häneen ihastunut kun olen katsellut niin rakastuneesti. Tosiasiassa en ole edes huomannut tuijottavani jotakuta vaan ollut ihan omissa ajatuksissani. Eli ei kannata liian pitkälle/liian varmoja johtopäätöksiä tehdä vaikka toinen kuinka uneliaasti tai intensiivisesti tuijottaisikin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi itku näitä luuloja taas. 😄

Kun eivät mitään uskalla asialle tehdä...

Vierailija
24/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään asento. Itseään ylempänä pitävät saattaa katsoa muita alaviistoon. Siis pää takakenossa.

Vierailija
25/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Vierailija
26/26 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pään asento. Itseään ylempänä pitävät saattaa katsoa muita alaviistoon. Siis pää takakenossa.

Niin siis mitä? Tarkoittaako tuo mielestäsi kiinnostunutta katsetta vai ylimielistä, en tajunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme