Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisesta ketjusta tuli mieleen, että onko kohdallenne osunut täysin asiatonta, törkeää bussikuskia? Mitä kävi?

Vierailija
11.01.2023 |

Minulle ei muuta kuin että bussikuski halusi tietää mitä muovikassissa on. Ennen ei ollut asiaa kyytiin. No oli ruokaostokset. En ymmärrä oliko tuo edes laillista!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja vielä oikein huonoon saumaan.

Olin tulossa töistä ja oltiin monen muun työntekijän voimin hyvin valaistulla bussipysäkillä menossa kuka mihinkin. Oli pimeää ja satoi räntää.

Bussi näkyi toivon majakkana jo kaukaa, joten asetuin (edelleen hyvin valaistun) pysäkin reunalle näyttämään pysähtymismerkkiä. Tapaan tehdä sen suurielkeisesti jotta näkyy.

Kuski posotti niin kovaa ylinopeutta että ei meinannut saada vankkureita pysähtymään pysäkille.

Kun bussi pysähtyi, ovet aukenivat ja astuin etunenässä sisään ja näytin puhelimeni matkalippua lukijaan. Kuski HUUSI minulle että "ENS KERRALLA NÄYTÄ SITÄ KÄNNYKKÄS VALOA KUN PYSÄYTÄT BUSSIN".

Sain vain sanotuksi että "siellä satoi" ja menin muutoin mykäksi.

Vierailija
22/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuski kuulutti mikkiin kesken ajon, että "sinä -kuvaili minut ja vaatteeni- kaunis neitonen, lähdetkö tämän ajon jälkeen kanssani kotkan meripäiville, voidaan mennä tällä bussilla. Koko bussilastillinen ihmisiä lopulta sitten tuijotti minua. Sain vain sanottua, että "mummille menossa..".

Nykyään tuo olisi varmasti jotain häirintää, mutta ei minua mitenkään haitannut. Ja kuski siis täysin tuntematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen ilkeys tuli todistettua Munkkivuoressa että kuljettaja pysäytti hitaasti outoon paikkaan, ei ollut pysäkkiä eikä mitään, matkustajat ihmetteli ja odotti, sitten tuli oikealta tien sivusta orava joka ylitti tien, kuski nyökkäsi, ja jatkoi matkaa.

Toisen kerran menin kovaa vauhtia kävellen kohti keskustaa, kauas eteen ehkä 20-30m päähän pysähtyi bussi pysäkille jolla ei ollut ketään, kun olin kohdalla oli ovi auki ja kuski sanoi: "Näytit siltä että olisit tulossa kyytiin." Oli sama kuljettaja kuin oravatapauksessa.

Pikkubussilla ajettava vuoro? Ihan viimeisen parin vuoden aikana sattunut tapaus? Tulee yksi tuttu mieleen noista kuvauksista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän