Lounaan hinta hipoo jo 13 euroa
Aika paljon on noussut muutamassa vuodessa. Kellä tässä on enää varaa käydä tuollaista syömässä päivittäin?
Kommentit (7)
Olet saattanut huomata miten elintarvikkeiden hinta noussut ja sähkö kallistunut jne. Olisi yllättävää, jos tällä ei olisi vaikutusta ravintoloiden hinnoitteluun.
Minulla olisi varaa, mutta tuhlaan rahani mieluummin rahapeleihin.
Vierailija kirjoitti:
Olet saattanut huomata miten elintarvikkeiden hinta noussut ja sähkö kallistunut jne. Olisi yllättävää, jos tällä ei olisi vaikutusta ravintoloiden hinnoitteluun.
Olen huomannut. Olen myös huomannut miten palkat eivät ole nousseet mukana ollenkaan. Siksi ihmettelinkin, että kenellä on enää varaa noissa käydä, enkä sitä, että miksi hinnat ovat nousseet.
Ateriaetu. Haen lounasta ja otan sen verran, että syön siitä vielä toisenkin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. Olen myös huomannut miten palkat eivät ole nousseet mukana ollenkaan. Siksi ihmettelinkin, että kenellä on enää varaa noissa käydä, enkä sitä, että miksi hinnat ovat nousseet.
Ai, kyllä minun palkka nousi 1200€, kun vaihdoin työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätkiikö muisti? Juurihan esim hoitajat sai korotuksen.
Meidän ruokalassa maksaa 6 euroa.