Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lounaan hinta hipoo jo 13 euroa

Vierailija
10.01.2023 |

Aika paljon on noussut muutamassa vuodessa. Kellä tässä on enää varaa käydä tuollaista syömässä päivittäin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ruokalassa maksaa 6 euroa.

Vierailija
2/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saattanut huomata miten elintarvikkeiden hinta noussut ja sähkö kallistunut jne. Olisi yllättävää, jos tällä ei olisi vaikutusta ravintoloiden hinnoitteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi varaa, mutta tuhlaan rahani mieluummin rahapeleihin.

Vierailija
4/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet saattanut huomata miten elintarvikkeiden hinta noussut ja sähkö kallistunut jne. Olisi yllättävää, jos tällä ei olisi vaikutusta ravintoloiden hinnoitteluun.

Olen huomannut. Olen myös huomannut miten palkat eivät ole nousseet mukana ollenkaan. Siksi ihmettelinkin, että kenellä on enää varaa noissa käydä, enkä sitä, että miksi hinnat ovat nousseet.

Vierailija
5/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateriaetu. Haen lounasta ja otan sen verran, että syön siitä vielä toisenkin kerran.

Vierailija
6/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Olen myös huomannut miten palkat eivät ole nousseet mukana ollenkaan. Siksi ihmettelinkin, että kenellä on enää varaa noissa käydä, enkä sitä, että miksi hinnat ovat nousseet.

Ai, kyllä minun palkka nousi 1200€, kun vaihdoin työpaikkaa. 

Vierailija
7/7 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätkiikö muisti? Juurihan esim hoitajat sai korotuksen.