Olen riippuvainen seksistä
Tunnen olevan riippuvainen seksistä. Jos on esim. mennyt viikko ilman seksiä, niin on pakko masturboida. Muutenkin seksi pyörii mielessäni lähes päivittäin, joinain päivinä useamman kerrankin. Pysyvää parisuhdetta en ole löytänyt ja uskonkin, että seksuaalinen riippuvuuteni on tähän syynä. Esim. jos tapaan ihanan naisen, niin viimeistään viikon tai parin päästä alan näkemään hänet seksuaalisena olentona, jota haluaisin saada. Tämä on todennäköisesti karkottanut naiset pois. En oikein tiedä, mitä asialle pitäisi tehdä, koska haluan seksiä. Olisiko jollain antaa asiallisia neuvoja tai onko jollain vastaavanlaisia kokemuksia?
M33
Kommentit (13)
Ihan normaali viriili mies. Tuon ikäisenä pitääkin panettaa koko ajan. Itse ymmärstin jo 18v vanhana, että tarvitsen vakituisen naisen, jotta saan viikoittain pillua. Nuorena toki monta kertaa viikossa. Eikä ilman pillua kestä nyt vanhanakaan viikkoa kauempaa. Siltikin panettaa pitkin viikkoa.
Etsit itsellesi vain seksiä haluavan puolison. Olet haluttu puoliso, kun seksiä haluamattomia tuhkamunia on entistä enemmän. Naiset arvostaa viriiliä miestä. Vielä parempi jos haluat lapsiakin.
Mielestäni ei ole normaalia, että masturboit viikoittain. Eikä myöskään se, että ajattelet naisia ja seksiä samassa tilanteessa. Kaiken lisäksi haluaisit vielä seksiä naisen kanssa. Huh huh! Ylivilkas libidosi on sairaus. Mielestäni sinun pitäisi hakeutua terapiaan hoidattamaan sairauttasi.
Normaali nainen haluaa, että mies ajattelee häntä korkeintaan kerran kuussa seksuaalisesti. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että miehen pitäisi panna häntä kerran kuukaudessa. Esim. neljännesvuosittain on sopiva tahti. Pystytkö siihen? Se, että parin viikon tapailun jälkeen alat toivomaan naiselta seksiä, on jotenkin epänormaalia, suorastaan kieroutunutta ja alistavaa. Jatkossa suosittelen odottelemaan vähintään 2-3 kuukautta, ennen kuin teet aloitteen seksiin. Jos suhde ei tätä kestä, niin hän ei ole arvoisesi. Jos nainen alkaa ehdottamaan seksiä aikaisemmin, on se todennäköisesti juoni, jolla saa sinut ansaan ja suhde on sitten siinä.
SamaVika, itsellänikin on. Ollut jo pitkään, se olo kun tunnen olevan riippuvainen ruuasta ja juomasta. Esim,jos on mennyt viikko ilman ruokas ja juomaa, niin on pakko lähes syödä ja juoda. Muutenkin aihe pyörii mielessäni lähes päivittäin, joinain päivinä useamman kerrankin. Olenko sairas, tai ainakin sairaastiriippuvainen?
Itse en kerta kaikkiaan ymmärrä moista "halukkuutta". Ap:n pitäisi ymmärtää, ettei naiset edes pidä seksistä, saati voisivat sellaista yökötystä edes haluta. Hui!
N31
Kuulostaa kovin harvalta tuo masturbointitahtisi. Näin parikymmentä vuotta vanhempana ukkona se on minulle sopivahko, jos viikkoon sisältyy myös perusteellinen seksisessio vaimon kanssa. Muuta vikaa en tuosta kuvauksestasi löydä.
Unohda hyvä mies koko seksi!! Nussiminen on niin yliarvostettua ja sottaista puuhaa, että kannattaa keskittyä ihan johonkin muuhun. Kunnon jokapäiväinen juopottelu on paljon miehekkäämpää touhua!
Vierailija kirjoitti:
Unohda hyvä mies koko seksi!! Nussiminen on niin yliarvostettua ja sottaista puuhaa, että kannattaa keskittyä ihan johonkin muuhun. Kunnon jokapäiväinen juopottelu on paljon miehekkäämpää touhua!
Minäpä pystyn keskittymään molempiin joka päivä.Enkä käy edes töissä. Ja vaimolle se on ok. Käynyt aika tuuri parinvalinnassa. Ei nussiminen ole yliarvostettua. Juopottelun ohella parasta mitä mies voi tehdä. Työnteko, rahan haaliminen, ja sisustustyynyt on yliarvostettua.
Jos olisit nainen, sinut olisi jo diagnosoitu sairaaksi. Nainen kun ei saa haluta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit nainen, sinut olisi jo diagnosoitu sairaaksi. Nainen kun ei saa haluta.
Onneksi kukaan ei ole kertonut mun vaimolle. Menin kullinnälkäisen tytön kanssa naimisiin, eikä ole tarvinnut päivääkään katua.
Nyt tulee vähän ristiriitaisia neuvoja. Toisaalta sanotaan, että on hyvä haluta seksiä ja että naisetkin sitä haluavat. Toisaalta taas ollaan sitä mieltä, että naiset eivät yleensä halua seksiä ja miehenkin pitäisi odottaa muutama kuukausi. Olen aika ymmälläni, että miten toimisin. Kun haluaisin elämääni naisen mutta haluaisin myös seksiä. Onko naisille ok jos mies masturboi seksikertojen välissä kerran viikossa, kun en usko pystyväni olemaan kolmea kuukautta ilman? Tämä voisi ratkaista ongelmani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee vähän ristiriitaisia neuvoja. Toisaalta sanotaan, että on hyvä haluta seksiä ja että naisetkin sitä haluavat. Toisaalta taas ollaan sitä mieltä, että naiset eivät yleensä halua seksiä ja miehenkin pitäisi odottaa muutama kuukausi. Olen aika ymmälläni, että miten toimisin. Kun haluaisin elämääni naisen mutta haluaisin myös seksiä. Onko naisille ok jos mies masturboi seksikertojen välissä kerran viikossa, kun en usko pystyväni olemaan kolmea kuukautta ilman? Tämä voisi ratkaista ongelmani.
Ap
Mitä sä noita mietit. Naisesta se on kiinni kuinka nopeasti ja paljon saat seksiä. Jos on normi viriili nainen, niin monta kertaa viikossa, eikä tarvitse runkata ollenkaan moneen vuoteen.
Kannattaa mennä terapiaan