Mies tunnusti pettäneensä
Mies sitten kertoi tässä aamulla pettäneensä minua uutenvuotena. Olivat kavereiden kanssa Levillä ja oli siellä sitten harrastanut seksiä jonkun naisen kanssa. Kertoi, että haluaa itse eron. Ehidimme olla yhdessä kaksi vuotta ja asumme saman katon alla, vuokralla tosin. Olen aivan shokissa parhaillaan. Soitin siskolle, että voinko tulla yöksi ja hän tulossa hakemaan. Vinkkejä samanlaisessa tilanteessa olleilta miten tästä eteenpäin?
Kommentit (7)
Ei ole vinkkejä. On tapahtunut itselleni jokaisessa parisuhteessa. Tsemppiä sinulle, äläkä arvota itseäsi pettäjän mukaan!
Kurja tilanne, mutta tsemppiä. Toivottavasti olit osannut varautua tällaisen vaihtoehdon mahdollisuuteen, ettet joudu tyhjän päälle.
Pettämis-tarina on vain eron nopeuttamiseksi keksitty ja sinulle kerrottu. Nyt voit hyvällä mielellä jatkaa elämässäsi eteenpäin, kun 'vika' oli miehessä.
On parempi lopettaa tähän. Mun mies petti kolme vuotta sitten, ja oli virhe yrittää jatkaa. Kamala kamala virhe.
Vuoden päästä et muista enää koko asiaa.
Ei yhteisiä lapsia eikä omistusasuntoa, toivottavasti ei mitään mikä pitkittää tai vaikeuttaa eroa. Vaikka tunteiden kirjo on sama kuin pitempään yhdessä olleilla, on silti helpompaa aloittaa uusi elämä, kun ei joudu riitelemään huoltajuuksista tai lakimiesten kanssa puimaan omaisuuden jakoa.
Useimmat meistä on petettyjä, onnistuu se sinultakin tuosta petoksesta selviäminen. Aikaahan se vie, ja luottamus ihmisiin kärsii, mutta onhan siitäkin jotain hyötyä tulevaisuudessa, kunhan ei kanna uuteen suhteeseen vanhan ongelmataakkaa tai pessimismiä.
Kaikkea hyvää ja aloita tuore vuosi uusin kujein, ei sun elämä tähän kaadu. Lommo tuli, mutta et ole kuitenkaan lunastuskunnossa :)
1. Ala etsiä asuntoa itsellesi.
2. Muuta asuntoon
3. Unohda tuollainen paskajätkä.