Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutteko pitkät kalsarit jalassa

Kerrostalossa asuva
09.01.2023 |

Minä nukun on niin kylä asunto ettei muuten tarkene. Pari peittoakin pitää olla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti pitkien kalsareiden puntti silmien päällä. Estävät heräämisen siihen että ulkona tai huoneessa tulee valoisaa.

Makkarissa on talvella lämpötila ollut 16 astetta yöaikaan jo vuosien ajan. Kylmässä nukkuu paremmin.

Vierailija
2/8 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan telttaretkillä nukun merinovillakerrasto päälläni. Kotona nukun alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit jalassa pitää nukkua ja huppari päällä. Tämän asunnon ikkunat vuotaa kylmää ilmaa. Mutta ei köyhällä olekkaan varaa lämpimään asuntoon.

Vierailija
4/8 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti aina.

Vierailija
5/8 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on viileähkö, mutta nukun alasti ohuen untuvapeiton alla. Hyvin tarkenee, välillä tulee jopa kuuma.

Vierailija
6/8 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjamassa, jossa on pitkät puntit. Ja mulla on sellainen paksu untuvapeitto, se riittää kyllä.

Vierailija
7/8 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Verkkarit jalassa pitää nukkua ja huppari päällä. Tämän asunnon ikkunat vuotaa kylmää ilmaa. Mutta ei köyhällä olekkaan varaa lämpimään asuntoon.

Kyllä minulla juurikin se 70-luvun murju oli järkyttävän kuuma kesät talvet. Nyt kun asun uudessa talossa, meinaa välillä tulla kylmä, kun lämpötila on 21 astetta.

Vierailija
8/8 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi