Ihmiset ei vastaa tori-viesteihin
Mitä liikkuu ihmisen päässä joka vain jättää vastaamatta tori-viesteihin? Kaiken huipuksi siellä kyllä lukee "nähty" kun toinen on kyllä vaivautunut lukemaan. Mitä nää ihmiset oikein on?
Parhaimmillaan keskustelu edennyt aluksi reippaasti, mutta sitten ei vaan enää vastata yhtään mitään. Olisi kiva jos laittaisi edes "ei kiitos" mutta ei yhtikäs mitään. Sama kuin keskustelisi kasvotusten ja toinen vain heittäytyisi mykäksi. Mitä ihmettä? Onko tuo joku sanaton veetuilu, kosto vai mikä? Menee hermot.
Kommentit (5)
Mistä oli kysymys sitten??
Jos mä myyn jotain, niin kerron kaiken siinä osiossa mitä myyn, niin ei tarvi kysellä. Kerron siis ihan kaiken. Jos alkaa kyselemään tyhmiä ,niin en sano enää mitään. En varaa tavaraa, en alenna hintaa, en postita. Jos ei ymmärrä lukemaansa, niiin eipä ole mun vika. Mä en tuhlaa aikaani tollasiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä oli kysymys sitten??
Jos mä myyn jotain, niin kerron kaiken siinä osiossa mitä myyn, niin ei tarvi kysellä. Kerron siis ihan kaiken. Jos alkaa kyselemään tyhmiä ,niin en sano enää mitään. En varaa tavaraa, en alenna hintaa, en postita. Jos ei ymmärrä lukemaansa, niiin eipä ole mun vika. Mä en tuhlaa aikaani tollasiin ihmisiin.
Tyyliin joku ilmoittaa että haluaa ostaa tuotteen x. Laitan viestiä johon kuvailen tuotteeni ja mielestäni se vastaa juuri sitä mitä hän hakee. Kysyn "kiinnostaako?" ja ei mitään vastausta.
En ole törkeä, tarjoa ali tai ylihintaa tai muuta vastaavaa kuten kuvailitte.
Sitä paitsi vaikka joku tekisikin kuten kuvailitte niin voisi sitä silti käytöstavat olla.
AP täällä. Taas, jälleen kerran viestitelty Torissa tyylillä:
Joku: Ostetaan punaiset lenkkarit kokoa 39 hinta max 30e
Minä: Moikka minulla olisi punaiset lenkkarit kokoa 39, sopisiko 20e? Nämä ovat kuin uudet.
Joku: Moi, Kiinnostaa! Ovatko ne punaiset?
Minä: Kyllä ovat. Tehdäänkö kaupat?
Joku: Ei vastausta, viesti nähty
AAAAARGGGHHH!!!!!!
Jos haluat miettiä tai ihan mitä v*ttua vaan niin KIRJOITA SE!! Esimerkiksi "Hei minä kuitenkin mietin vielä!" tai ihan mikä tahansa syy onkin! Ärsyttää nämä vastaamatta jättämiset erityisesti kun näkee että VIESTI ON NÄHTY!!!!
Vasta olin ostamassa jotain torista ja alkuviestittely sujui jouhevasti, tuote oli vapaana ja olin valmis hakemaan tuotteen ihan milloin vain myyjälle sopii, vaikka heti. Mutta hiljeni siinä vaiheessa, enkä saanut enää vastausta, vaikka pariin otteeseen vielä kyselinkin. Ja seuraavana päivänä ilmoitus oli poistunut torista, eli myyty.
Olet sanonut jotain typerää, esim. tarjonnut ihan liian alhaista hintaa -50% jostain tuotteesta, jonka hinta on jo ennestään ollut myyjällä mietittynä kohdalleen. Näitä näkee jokaisessa vähänkin arvokkaammassa tuotteessa, ihmiset luulee saavansa kalliita ehjiä urheilutarvikkeita jollain 10% alkuperäishinnasta.
Itse lopetan keskustelun aina jos ostaja perseilee jotain tuollaista.