Tienasin viime vuonna 35 500€ kokopäivätyöstä
Työvuosia takana 17 ja koulutus kasvatustieteen kandidaatti
Työ esiopettaja esiopetusryhmässä, mukana siis kaikki mahdolliset lisät. Tästä tietysti pois verot.
Kommentit (34)
Tuletko toimeen? Olen yrittäjä ja nostin palkkaa 37 000€. On asunto, auto ja tulen täysin hyvin toimeen.
Miksi juuri opettajille tulee suurena yllätyksenä, ettei akateemisetkaan valtiolla tai kunnalla kummoisia ansaitse?
Hyvä palkka tarhatätille, onneksi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Tuletko toimeen? Olen yrittäjä ja nostin palkkaa 37 000€. On asunto, auto ja tulen täysin hyvin toimeen.
Kahden nuoren ainoana vanhempana, tuen heitä taloudellisesti minkä voin. Itse elän askeettisesti.
No siis onhan tuo pieni palkka koulutukseen ja ennen kaikkea työnvaativuuteen nähden. Itse olen töissä sähköyhtiön asiakaspalvelussa ja meillä peruspalkka melkein 3000 euroa + lisiä voi saada helposti jopa lähemmäs tonnin kuukaudessa, huonoina kuukausina ei välttämättä mitään, mutta pelkkä peruspalkka on mielestäni jo korkea verrattuna siihen, että ei ole koulutusvaatimuksia ja moni on ihan parikymppinen suoraan lukiosta tai amiksesta valmistunut. Ja työ kuitenkin perusasiakaspalvelua ja myyntiä.
Vaihda koulun puolelle. Palkka ei juuri nouse, mutta työnkuva vähän muuttuu. Tosin yksin vastaat sitten koko porukasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä tienasin n. 46 000€
Eskariopena?
Minä 30 000€ ja olen vakahoitajana eskariryhmässä, myöskin kaikki lisät mukana.
Olen DI ja tienasin viime vuonna 30 000
Että älä valita
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole kehumista. Et kelpaisi tindermiehille.
Heh. Tindermiehet ei kyllä kelpaa minulle, joten no harm done.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tienasin n. 46 000€
Eskariopena?
Rekkakuskina
Onhan tuo melkein 3000 euroa kuukautta kohden.
Vierailija kirjoitti:
Olen DI ja tienasin viime vuonna 30 000
Että älä valita
Unohtuiko nolla?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo melkein 3000 euroa kuukautta kohden.
Melkein. Brutto. Käteen jää 2000€.
tienasin vähän yli 60 000, siis verojen ja veroluontoisten maksujen jälkeen.
No eipä ole kehumista. Et kelpaisi tindermiehille.