Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuumaa tekisit mulle jos voisit?

Vierailija
08.01.2023 |

Uuuhh, kerro vaan <3

N22

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaota

Vierailija
2/8 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sitoisin sinut, panisin peppuun ja kuvaisin avuttoman tilasi videokameralla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo kerkesi sitoa jo sinut 🤬 Mutta minä tekisin sen paremmin. Pukeuttaisin sinut seksi hepeneisiin, sitoisin sinut käsistä ja jaloista sänkyyn tiukasti X-asentoon, laittaisin suupallon suuhun ja vibraisin, sekä dildottaisin sinua ainakin tunnin ennenkuin naisin sinua. Jatkaisin vibrausta kunnes olisin jälleen valmis. Tämän jälkeen irroittaisin sinut, mutta laittaisin kätesi käsiraudoilla selkäsi taakse ja nostaisin sinut päälleni ratsastamaan. Ratsastaessasi puristelisin edessäni heiluvia rintojasi samalla kun saisimme orgasmit.

Joutuisit takaisin X-asentoon ja saisit olla seksileluni aamuun saakka.

Vierailija
4/8 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskisin lämpimän lastini sinne minne haluat. Saisit jopa päättää.

Vierailija
5/8 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku jo kerkesi sitoa jo sinut 🤬 Mutta minä tekisin sen paremmin. Pukeuttaisin sinut seksi hepeneisiin, sitoisin sinut käsistä ja jaloista sänkyyn tiukasti X-asentoon, laittaisin suupallon suuhun ja vibraisin, sekä dildottaisin sinua ainakin tunnin ennenkuin naisin sinua. Jatkaisin vibrausta kunnes olisin jälleen valmis. Tämän jälkeen irroittaisin sinut, mutta laittaisin kätesi käsiraudoilla selkäsi taakse ja nostaisin sinut päälleni ratsastamaan. Ratsastaessasi puristelisin edessäni heiluvia rintojasi samalla kun saisimme orgasmit.

Niin varmaan joo. Naapurisi Sepon kutsuisit imuille ja tutustumaan nuoreen sidottuun pimppaan ja peppuun niin kuin minäkin. Sitten otettaisiin kaikki kolme oluet, kun AP jatkaisi sidottuna nippuun olohuoneen lattialle peppu venytettynä auki ja naama spermassa. Parien oluiden jälkeen muistettaisiin, että Sepolla on 90-luvulla ostettu tatuointikone, niin tatuoitaisiin AP:n rintoihin sana persehro, ja kankkuun "I told you!" -mietelause.

Vierailija
6/8 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan joo. Naapurisi Sepon kutsuisit imuille ja tutustumaan nuoreen sidottuun pimppaan ja peppuun niin kuin minäkin. Sitten otettaisiin kaikki kolme oluet, kun AP jatkaisi sidottuna nippuun olohuoneen lattialle peppu venytettynä auki ja naama spermassa. Parien oluiden jälkeen muistettaisiin, että Sepolla on 90-luvulla ostettu tatuointikone, niin tatuoitaisiin AP:n rintoihin sana persehro, ja kankkuun "I told you!" -mietelause.

Tämä siis toki kaikki AP:n suostumuksella vain, ei muuten.

Vierailija
7/8 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Kinseyn raportti kannesta kanteen mitään?

Vierailija
8/8 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tuulisena iltana ulkoilun jälkeen kuumaa kaakaota ja päivällä leivottua pullaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän