Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla tullut vastaan tilanne aiheettomista epäilyistä?

Vierailija
08.01.2023 |

Itsellä kahdesti. En ikinä unohda, että Helsingin rautatieaseman kahvilan myyjä alkoi täysin aiheetta huutaa mulle, että olen varmaan aineissa. Mä olin ihan rauhallisesti ostamassa kahvia kaverin kanssa ennen junan lähtöä, oltiin aika poikki. Tästä on vuosia aikaa, mutta loukkaannuin kyllä kovasti. Syy oli se, että olin varmaan aika väsyneen näköinen, tultiin perähikiältä yöjunalla, vietettiin kiva shoppailu- ja lintsipäivä ja sitten ennen junan lähtöä mentiin ostamaan kahvit. Lisäksi mulla on pienet silmät ja luomet vetää aika raskaasti alaspäin. Epäily siis perustui ihan puhtaasti ulkonäköön. Nätimpää kaveriani ei epäillyt. Ei oltu otettu yhtään mitään, ei edes yhtä olutta. Oltiin ns. kunnollisia kilttejä nuoria kaverin kanssa.

Toisen kerran Anttilassa, menin ostamaan käyttämäni ripsivärin ja se oli alahyllyllä, tiesin missä se on, koska se oli vakiotuote. Myyjä tuli perään ja kyseli mitä oikein teen, vain sillä perusteella, että kyykistyin, koska en muuten olisi sitä saanut. Sanoin, että tulin ostamaan ripsivärin. Otin, maksoin ja se oil viimeinen kerta ikinä siinä Anttilassa. Silloin olin jo tavallinen perheenäiti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi