Mies! Tällä keinolla meidän ei ikinä tarvitse viedä lapsiamme päiväkotiin
Annat naisen viedä lapsen. Seuraavalla kerralla sinä viet. Ja seuraavalla. Ja seuraavalla. Ja sitä seuraavalla. Ja taas seuraavalla.
Tämän jälkeen sanot naiselle, että se yksi päiväkodilla työskentelevä nainen on söpö.
Ja tämän jälkeen tyypillinen, mustasukkainen suominainen vie aina lapsen itse päiväkotiin. Tai eroaa ja saat naiselta elareita.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Helpoin vaihtoehto: älä hanki lapsiajos on noin vaikeaa.
Heti alkoi nalkutus. :D Relaa. :D
Tuolla periaatteella en voisi päästää miestäni edes töihin kun siellä on kuulema joku söpö.
T. Ei-mustasukkainen suominainen
Jos mulla olisi noin idiootti mies, niin saisi jatkossa viedä lapset omasta kodistaan vuoroviikkoina päiväkotiin.
Mitä?😀😃😀 Onko palstakeijolla lapsiakin???
Ylilaudalla sain tykkäyksiä, mutta Vauvalla alapeukutetaan. :D
Kun ne lapset pitää viedä ja hakea. Toinen vie ja toinen hakee. Sinulla ap unohtui, että ne pitää hakea myös. Mikään hoitaja söpöksi kehuminen ei asiaa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ylilaudalla on vanhemmuuden reaaliteetit hukassa. Elätätkö jatkossa koko perheen, jos vaimosi kehuu työpaikan kuumia miehiä joka päivä?
Olen kuullut samanlaisen tarinan lähikaupasta. Vaimonsa pyysi hakemaan milloin mitäkin pientä. Yhtenä päivänä mies oli sanonut että kauppaan on tullut uusi söpö kassatyttö. Sen jälkeen vaimo kävi itse kaupassa.
Usein tuossa viemisen yhteydessä voi sopia intiimin tapaamisen vaikka ylitöiden varjolla.
Kyllähän sinä tuossa mallissa aika monta kertaa veit lapsen päiväkotiin. Eli "ei tarvitse IKINÄ viedä lasta päiväkotiin" ei tuossa toteudu. Yritäpä uudelleen :D
Vierailija kirjoitti:
Siellä olitkin kaltaistesi ääliöitten seurassa.
Helpoin vaihtoehto: älä hanki lapsiajos on noin vaikeaa.