Mikään ei oo suloisempaa kuin koiran haukottelu!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kissanaisen houkuttelu on paljon suloisempaa kuin koiranaisen äksyily.
M
Vaniljapullalta tuoksuvan kissanaisen kehräys kainalossani on jo jotain.
M
Mun koira on tosi söpö kun se kyyristyy kakkaamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan niitä ihmisiä, jotka pelastavat koiran ensimmäisenä palavasta talosta tai vastaavasta hädästä.
Kai nyt jokainen pelastaa ennemmin oman koiransa kuin vieraan ihmisen.
En ainakaan veemäistä naapuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan niitä ihmisiä, jotka pelastavat koiran ensimmäisenä palavasta talosta tai vastaavasta hädästä.
Kai nyt jokainen pelastaa ennemmin oman koiransa kuin vieraan ihmisen.
Öö ei. Hädässä olevan ihmisen auttamatta jättäminen on rikos. T. Ihmisrakas ja selväjärkinen koiranomistaja
Teeskentelijä.
Koirat on ihania, mutta kissanpennut on ihaninta ikinä! 😻
Voin jo haistaa nenässäni sen mädän löyhkän mikä tuon seuraksena leviää kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on kyllä pakko antaa ensimmäinen palkinto kissalle. Se pienenpieni vaaleanpunainen suu <3
Kissanpentu on oikeasti maailman söpöin asia.<3 Isot kissat ovat melkein yhtä söpöjä.
Kyllä. Minäkin olen ajatellut, että kissanpennut ovat suloisinta maailmassa, mutta sitten kun näin vastasyntyneen karitsan niin en ollut enää varma.
Olin ihan pakahtua siihen karitsan ihanuuteen. :D
Ap nauttii kun eläimellä ei ole syystä tai toisesta hyvä olla?
Onhan ne mopsit yms monien mielestä niin lutuisia niin ymmärrän kyllä että moni sadisti pitää söpönä koiran haukoitteluakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on kyllä pakko antaa ensimmäinen palkinto kissalle. Se pienenpieni vaaleanpunainen suu <3
Kissanpentu on oikeasti maailman söpöin asia.<3 Isot kissat ovat melkein yhtä söpöjä.
Kyllä. Minäkin olen ajatellut, että kissanpennut ovat suloisinta maailmassa, mutta sitten kun näin vastasyntyneen karitsan niin en ollut enää varma.
Olin ihan pakahtua siihen karitsan ihanuuteen. :D
Oi, karitsat ovat liikuttavan suloisia!<3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kissan haukottelu on vielä söpömpää kuin koiran. Kissa kun avaa sen terävähampaisen kitansa aivan ammolleen ja sieltä paljastuu suloinen, vaaleanpunainen kieli. Joskus on pakko työntää leikillään sormi kissan suuhun haukotuksen aikana ;)
Teen samaa. Kissalleni ja koiralleni. Katsovat aina sen jälkeen vihasena mua. 🥰 Ja kissanpennun haukotus on kaikista suloisin. 😍😍
Kissanaisen houkuttelu on paljon suloisempaa kuin koiranaisen äksyily.
M