Miten hyvin käy tällaisessa suhteessa?
Varatut ihastuvat toisiinsa, alkavat tapailla salaa, työpaikka sama niin helppoa. Avioerot vireille heti ja kun ero on selvä, muuttavat yhteen asumaan. Millainen tulevaisuus on tällaisessa?
Kommentit (8)
Kerran varas - aina varas... Pätee moneen muuhunkin -> Kerran pettäjö - aina pettäjä... Kerran eroava - aina eroava ..
Näetkö... Ei tule siis kestämään...
Ihastuminen on ihastumista. Tuolloin saatetaan nähdä vain toisen hyvät puolet ja yrittää antaa myös itsestä mahdollisimman hyvä vaikutelma. Entä se oikea tuleva yhteinen arkielämä?
On aika erikoinen sattuma, jos kaksi varattua noin vain jättää puolisonsa (ja mahd.lapset)
Onko kyseessä kaksi samanlaista ihmis- tuuliviiriä vai kaikkien aikojen rakkaustarina?
Sinä ap olet varmaankin tarinan toinen osapuoli.
Sama kuvio toistuu noin kolmen vuoden välein jonka alkuhuuma kestää.
Mun mutsin miespuolinen työkaveri, kolmen kouluikäisen lapsen isä, ihastui toiseen naiseen ja erosi vaimostaan/lastensa äidistä. He seurustelivat alle vuoden ja nyt tämä mies valittaa sitä, kun ero tuli hänelle kalliiksi.
Mieheni vanhemmille kävi noin. Olivat 52 vuotta yhdessä kunnes toinen heistä kuoli. Joskus vaihtamalla todellakin paranee. Ja siis tapasivat 1950-luvun lopulla jolloin tuo oli kauhea skandaali.
Minä ihastuin työkaveriin. Suhde alkoi, kun olin vielä naimisissa. Ero vireille heti. Mies oli vapaa.
Vuosia on jo yhdessä oltu rakkaani kanssa. Rakkautta riittää. Tällaisia tunteita ei ollut tuossa aikaisemmassa suhteessa, joka kesti 20 vuotta ja syntyi lapset.
Vit tuako sitä tietää, ei aina mene samoin.