Onko teillä tänään mitään piristystä päivään?
Mä ajattelin lähteä yhteen suureen "kukkakauppa an" ihan vaan katselemaan.
Kommentit (41)
Päivän piristys oli lapseni tekemä aamiainen croisant ja rahka-marja-myslikulho kahvin kanssa.
Seuraavaksi koiran kanssa aamulenkki metsässä ja pellolla.
Avocadopastalounas (nams), museo ja iltapäiväkyläily. Illalla teen tunnin-pari töitä, jotta voin viikolla lähteä töistä aiemmin kuntoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, oikein vetuttaa miten turha ja tylsä päivä tulossa, ensin iltavuoroon, sit kotiin kattomaan taas miesvauvan naamaa ("pelasin koko päivän mulle tapahtu tällanen jännä juttu pelissä!!!!" VAU KIINNOSTAVAA) sekunniksi ennen nukkumista ja sit aamuvuoroon.
Millä alalla ei toteudu lepoaika?
Ilta päättyy klo 20 ja aamu alkaa klo 7, tulee 11 tuntia lepoaikaa. Yksityinen sosiaaliala tietysti :))
No hyvä:) oon itse mara alalla ja meillä ei oo onneks enää illasta aamuun vuoroja. Jaksaminen ihan eri tasoa!
Koska en työelämässä ,aika samanlaisia päiväni. Lähden ulos kävelmän ainakin 3h.Yksin. Aika kuluu hyvin.Joku kirjoitti meneen katselmaan kukkia johonkin.Hieno idea! Ainoa että kun menen ulos kävelee en käytä julkista liikenne eli Metroa.Pukeudun lämpimästi esim.Itis Kauppakeskus Hiki tulisi,muallakin sisätilat. Pakaset laskeneet itä -Helsinki .Diki mittarini näyttää pakkasta 4.9 ja pienen vuokra asuntoni sisälämpö tila edelleen 18,3.Sitä energian säästöä.Kun ystäväni koti osake-talossa,tosin on vuokralla siinä, minusta matkaa kävelleen 10 minuttia.Sisälämpötila 24 .Ihan samanlainen käytänössä hänellä pieni koti kuin minullakin.Niin eri arvoisia asukaina ollaan kuitenkin kun kyse vuokratalot tai osaketalot.
Vähän on flunssaa, mutta jospa kuitenkin jaksaisin viedä lapset pulkkamäkeen toviksi, raitis ilma piristäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, oikein vetuttaa miten turha ja tylsä päivä tulossa, ensin iltavuoroon, sit kotiin kattomaan taas miesvauvan naamaa ("pelasin koko päivän mulle tapahtu tällanen jännä juttu pelissä!!!!" VAU KIINNOSTAVAA) sekunniksi ennen nukkumista ja sit aamuvuoroon.
Millä alalla ei toteudu lepoaika?
Sote aloilla ei toteudu. Ihan normaalia päästä klo 21 töistä ja aamulla seitsemäksi takaisin. 9-10 päivän työputket ei myöskään ole mitään epänormaalia. Niitä tulee kun lista vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. On pms ja migreeni tulossa. Jos keksisi jotain mikä vie ajatukset pois kaikesta pahasta mitä en edes ajattele mutta olen jostain syystä nyt erityisen valmis tuntemaan ja siitä kärsimään.
Pms on saatanasta. Just tällä viikolla taas yhdestä selvinnyt. Tsemppiä.
Eipä taida olla. Mietin josko lähtisin museoon. Pari päivää kotona tylsistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ratsastustunti
Miehen vai hepan kanssa? Ensimmäinen olisi IHANA😍
Vierailija kirjoitti:
Koska en työelämässä ,aika samanlaisia päiväni. Lähden ulos kävelmän ainakin 3h.Yksin. Aika kuluu hyvin.Joku kirjoitti meneen katselmaan kukkia johonkin.Hieno idea! Ainoa että kun menen ulos kävelee en käytä julkista liikenne eli Metroa.Pukeudun lämpimästi esim.Itis Kauppakeskus Hiki tulisi,muallakin sisätilat. Pakaset laskeneet itä -Helsinki .Diki mittarini näyttää pakkasta 4.9 ja pienen vuokra asuntoni sisälämpö tila edelleen 18,3.Sitä energian säästöä.Kun ystäväni koti osake-talossa,tosin on vuokralla siinä, minusta matkaa kävelleen 10 minuttia.Sisälämpötila 24 .Ihan samanlainen käytänössä hänellä pieni koti kuin minullakin.Niin eri arvoisia asukaina ollaan kuitenkin kun kyse vuokratalot tai osaketalot.
Olisko järkevää muuttaa vähän kauemmaksi omakotitaloon, jossa voit itse laittaa takkaan tulen ja ottaa lasin viiniä, kun alkaa varpaita paleltamaan. Itse ainakin nautin tällaisesta. Odotan oikein kylmiä pimeitä iltoja.
Lenkki koiran kanssa pellonreunoja pitkin niin että koira saa juosta vapaana ja sen jälkeen koira kotiin ja minä Hämeenlinnan uimahalliin.
Vierailija kirjoitti:
ON, kokeillaan tänään klo 12 tyttöystävän kanssa etäohjattavaa vibraattoria. Siis satojen kilometrien päästä.
Tällainen haaste tehdään:
Tuo kuulostaa ihanalta, toimiiko tuo oikeasti mistä vain? Jos toimii niin VAU, tuo on saatava. Tällähän voisi leikkiä vaikka ystävän kanssa.
Viikon ainoa vapaapäivä. Tulet leivinuunissa. Olen esivalmistellut kaikenlaista leipomusta ja uuniruokaa paistoa vaille valmiiksi. Kun saa hiilet pois, niin alkaa paistovaihe. Ensi viikolla tarvitsee sitten vain mikrolämmittää. Tänään syödään pizzaa.
Kuuntelen aamupäivällä musiikkia ja lojun kissan kanssa sohvalla.
Ainakin suunnittelen tekeväni 15 minuuttia kestävän kotitreenin ja paistan pannukakun. Löysin eilen pakastimesta itse tekemääni omppuhilloa.
Ei mitään. En edes muista milloin olisi tapahtunut jotain piristävää.
Ilta päättyy klo 20 ja aamu alkaa klo 7, tulee 11 tuntia lepoaikaa. Yksityinen sosiaaliala tietysti :))