Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna minun lukea yliopiston lopputyötään - missä kiikastaa?

Vierailija
15.11.2006 |

Osaatko asettua mieheni asemaan? En ymmärrä miksi puoliso ei voisi lukea toisen lopputyötä?! Eli ei ole kyse edes siitä, etten työn sisällöstä mitään ymmärtäisi, koska olen myös tahollani lopputyön tehnyt. Mies ei edes halua perustella kantaansa - ärsyttää. Muuten ei salaisuuksia..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä ainakaan roskiin heitetä, löytyisikö tiedekunnan kirjastosta?

Vierailija
2/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeää sitä varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-aihe tai sisältö ei kestä päivänvaloa

-huono arrvosana

-tms

Vierailija
4/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin en osaa selittää. Itse olen samanlainen.

Vierailija
5/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi näyttää sitä puolisolleni, en ainakaan ennen kuin se on valmis ja täysin loppuun arvosteltu. Ja jos saisin keskivertoarvosanan tai huonomman, en haluaisi näyttää sitä.

En kyllä tiedä haluaisinko näyttää täysin hyvääkään.

En vaan kestäisi, jos puoliso osoittaisikin ehdotuksia, miten siitä olisi tullut parempi. Tai jos puoliso muuten arvostelisi.

Vierailija
6/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko työn tekemisestä on? Jos kovin kauan, se voi tuntua kirjoittajasta kamalalta räpellykseltä, jota ei tunne omakseen.

Itse olen monen mutkan jälkeen päätynyt työhön, jossa toimitan julkaisukuntoon hyvin isoja ja hankalia tekstikokonaisuuksia. Oma graduni 15 vuoden takaa näyttää ihan jonkun toisen ihmisen kirjoittamalta vitsiltä, mutta itsetuntoni onneksi kestää sen ihan huumorilla.

Vierailija
7/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän kuvittelee tietävänsä millaisia kommentteja saisi.

Vierailija
8/8 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun työ oli tullut takaisin kiitettäväksi arvosteltuna. En antanut aiemmin, koska ajattelin etten kestä " piruilua" , koska olin tosissani töitä tehnyt sen työn eteen. Ymmärtäisin täysin, jos mieheni ei antaisi minun lukea omaansa, koska olen pilkun viilaaja... Korjailen mieheni kirjoituksia ja tarjoudun kirjoittamaan puhtaaksi hänen tekstejään. Kaiken huipuksi teen itsekin paljon virheitä;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan