Joku mies liukastui ja makaa nyt selällään, pakkasta 15 astetta
Kommentit (29)
Minä kaaduin 3v sitten, kun tulin kaupasta ulos. Polvi meni sijoiltaan. Se kipu oli niin järkyttävä etten tajunnut edes huutaa. Liukastuin jää palaan mikä oli lumen alla. Ihmiset vaan käveli ohi ja osa tuijotti. Sitten tuli yksi nuori mies ja näki heti, että polvi vinossa. Hän nosti minut maasta ja kantoi sylissä ja sanoi, että lääkäriin vien sut tohon. Kantoi autoonsa ja vei lääkäriin. Hän kysyi onko ketään, joka tulee hakemaan. Sanoin ei ole, mutta otan taxin. Hän sanoi, että voin mä olla seurana, koska ei hänellä ole kiire mihinkään. Vei minut kotiin. Ei vaatinut, ei halunnut, ei ehdotellut mitään. Hän sanoi vaan, että ihmisiä täytyy aina auttaa, jos siihen pystyy. Jäi kyllä hyvä mieli siitä. Näin hänet sitten kesällä lenkkipolulla ja juteltiin niitä näitä.
Onko sillä massia? Jos on jätä hankeen ja ilmoita aamulla kadonneeksi.
Mammat: Se on kaikkien kannalta parempi, että ap ei mene yhtään minnekään. Ei syyntakeeton osaa auttaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä massia? Jos on jätä hankeen ja ilmoita aamulla kadonneeksi.
Jos on jo tajuton hae kotoa kaksi ämpärillistä kylmää vettä ja yritä virvoittaa ja ilmoita aamulla kadonneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaaduin 3v sitten, kun tulin kaupasta ulos. Polvi meni sijoiltaan. Se kipu oli niin järkyttävä etten tajunnut edes huutaa. Liukastuin jää palaan mikä oli lumen alla. Ihmiset vaan käveli ohi ja osa tuijotti. Sitten tuli yksi nuori mies ja näki heti, että polvi vinossa. Hän nosti minut maasta ja kantoi sylissä ja sanoi, että lääkäriin vien sut tohon. Kantoi autoonsa ja vei lääkäriin. Hän kysyi onko ketään, joka tulee hakemaan. Sanoin ei ole, mutta otan taxin. Hän sanoi, että voin mä olla seurana, koska ei hänellä ole kiire mihinkään. Vei minut kotiin. Ei vaatinut, ei halunnut, ei ehdotellut mitään. Hän sanoi vaan, että ihmisiä täytyy aina auttaa, jos siihen pystyy. Jäi kyllä hyvä mieli siitä. Näin hänet sitten kesällä lenkkipolulla ja juteltiin niitä näitä.
Voi mikä mies! Mä en kestä. Ihana!
Pari kuukautta sitten näin jo kaukaa, miten känninen herra kaatuu ihan kohta. Osa minusta toivoi, että ehdin ohitse, osa että ehdin kohdalle ja taluttamaan penkille istumaan. Ei käynyt niin hyvin, ja vähän arveluttikin ja noin poispäin mennä auttamaan juoppoa. Kaveri kaatui lähes suorilta jaloilta selälleen ja ilkeä kops kuului pään osuessa kiveykseen
Yritin jeesata kaveria penkille, vaan ei kaverin jalat kantaneet. Pyysi soittamaan naisystävälleen, toistuvasti.
No pitkä tarina lyhyesti, herra saatiin penkille, ei halunnut ampumalanssia, eikä ehdottomasti poliisia. Soittelin siinä sitten kaksi kolme varttia ja ampumalanssihan se sitten kuitenkin tuli.
Ei tuntunut pahalta jeesata tuntematonta, vaikka kyllähän siinä omat suunnitelmat meni uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se sama kuin eilen?
Ei, se haettiin jo pois. Ellei sitten tullut takaisin.
Onko tämä se sama kuin eilen?