Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku mies liukastui ja makaa nyt selällään, pakkasta 15 astetta

Vierailija
06.01.2023 |

Lakkikin lensi päästä

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama kuin eilen?

Vierailija
22/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaaduin 3v sitten, kun tulin kaupasta ulos. Polvi meni sijoiltaan. Se kipu oli niin järkyttävä etten tajunnut edes huutaa. Liukastuin jää palaan mikä oli lumen alla. Ihmiset vaan käveli ohi ja osa tuijotti. Sitten tuli yksi nuori mies ja näki heti, että polvi vinossa. Hän nosti minut maasta ja kantoi sylissä ja sanoi, että lääkäriin vien sut tohon. Kantoi autoonsa ja vei lääkäriin. Hän kysyi onko ketään, joka tulee hakemaan. Sanoin ei ole, mutta otan taxin. Hän sanoi, että voin mä olla seurana, koska ei hänellä ole kiire mihinkään. Vei minut kotiin. Ei vaatinut, ei halunnut, ei ehdotellut mitään. Hän sanoi vaan, että ihmisiä täytyy aina auttaa, jos siihen pystyy. Jäi kyllä hyvä mieli siitä. Näin hänet sitten kesällä lenkkipolulla ja juteltiin niitä näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä massia? Jos on jätä hankeen ja ilmoita aamulla kadonneeksi.

Vierailija
24/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat: Se on kaikkien kannalta parempi, että ap ei mene yhtään minnekään. Ei syyntakeeton osaa auttaa ketään. 

Vierailija
25/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä massia? Jos on jätä hankeen ja ilmoita aamulla kadonneeksi.

Jos on jo tajuton hae kotoa kaksi ämpärillistä kylmää vettä ja yritä virvoittaa ja ilmoita aamulla kadonneeksi.

Vierailija
26/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaaduin 3v sitten, kun tulin kaupasta ulos. Polvi meni sijoiltaan. Se kipu oli niin järkyttävä etten tajunnut edes huutaa. Liukastuin jää palaan mikä oli lumen alla. Ihmiset vaan käveli ohi ja osa tuijotti. Sitten tuli yksi nuori mies ja näki heti, että polvi vinossa. Hän nosti minut maasta ja kantoi sylissä ja sanoi, että lääkäriin vien sut tohon. Kantoi autoonsa ja vei lääkäriin. Hän kysyi onko ketään, joka tulee hakemaan. Sanoin ei ole, mutta otan taxin. Hän sanoi, että voin mä olla seurana, koska ei hänellä ole kiire mihinkään. Vei minut kotiin. Ei vaatinut, ei halunnut, ei ehdotellut mitään. Hän sanoi vaan, että ihmisiä täytyy aina auttaa, jos siihen pystyy. Jäi kyllä hyvä mieli siitä. Näin hänet sitten kesällä lenkkipolulla ja juteltiin niitä näitä.

Voi mikä mies! Mä en kestä. Ihana!

Vierailija
27/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta sitten näin jo kaukaa, miten känninen herra kaatuu ihan kohta. Osa minusta toivoi, että ehdin ohitse, osa että ehdin kohdalle ja taluttamaan penkille istumaan. Ei käynyt niin hyvin, ja vähän arveluttikin ja noin poispäin mennä auttamaan juoppoa. Kaveri kaatui lähes suorilta jaloilta selälleen ja ilkeä kops kuului pään osuessa kiveykseen

Yritin jeesata kaveria penkille, vaan ei kaverin jalat kantaneet. Pyysi soittamaan naisystävälleen, toistuvasti.

No pitkä tarina lyhyesti, herra saatiin penkille, ei halunnut ampumalanssia, eikä ehdottomasti poliisia. Soittelin siinä sitten kaksi kolme varttia ja ampumalanssihan se sitten kuitenkin tuli.

Ei tuntunut pahalta jeesata tuntematonta, vaikka kyllähän siinä omat suunnitelmat meni uusiksi.

Vierailija
28/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää yli vaan.

Vierailija
29/29 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se sama kuin eilen?

Ei, se haettiin jo pois. Ellei sitten tullut takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi