Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Markleille buuattiin kovaäänisesti Whistlerissä.
Lähde?
Tylsää vääntöä, yrittäkää nyt edes vähän.
Ja miksi täällä puhutaan jostain mallista, Meghanin viime kääntöhän se on mielenkiintoinen! Lemunaadi alkaa julkaista sen podcastia! Mikä on lemunaadi, no se on jokin, mikä kekkasi tehdä itsestään tunnetun ottamalla Meghanin "podcastin" julkaistavakseen. Lemunaadi on niin pieni juttu, että sillä ei ole heittää kahtakytäkahdeksaa tuottajaa tuottamaan Meghanille luettavaa, eli nyt se joutuu ite hommiin. Mielenkiinnolla odotan ensimmäisiä kommentteja Meghanin omatuottaman itsensä kehumisen tuloksista. 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet erehtynyt. Henkari on nimenomaan Meghanin käly Kate.
Catherine ei ole Meghanin käly. H
Eivät ole. Heillä ei ylimalkaan ole mitään tekoa keskenään😂
- Ok. Eli vaihtoehtoinen totuus Katenistilta eli suomeksi valhe.
Onko joku Katen sisaruksista naimisissa Meghanin sisarusten kanssa? Kaikkea sitä kuuleekin jästipäiden suusta.
Tsiisus, mikä jästipää itse olet. Puolison veljen vaimo on käly ja näinollen Meghan ja Kate ovat kälyjä keskenään.
Missä? Catherine on Harryn käly.
Mikä on käly?
Käly on yleisimmin puolison sisar, mutta myös veljen vaimo tai puolison veljen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet erehtynyt. Henkari on nimenomaan Meghanin käly Kate.
Catherine ei ole Meghanin käly. H
Eivät ole. Heillä ei ylimalkaan ole mitään tekoa keskenään😂
- Ok. Eli vaihtoehtoinen totuus Katenistilta eli suomeksi valhe.
Onko joku Katen sisaruksista naimisissa Meghanin sisarusten kanssa? Kaikkea sitä kuuleekin jästipäiden suusta.
Tsiisus, mikä jästipää itse olet. Puolison veljen vaimo on käly ja näinollen Meghan ja Kate ovat kälyjä keskenään.
Mikä on käly?
Käly on yleisimmin puolison si
Missä?
Käly on puolison sisar tai veljen vaimo.
Kovaa tuolle yhdelle jankille, että Kate on Meghanin käly. Haukkui siinä ohella muita jästipäiksi, kun itse valehteli.
Vierailija kirjoitti:
Kovaa tuolle yhdelle jankille, että Kate on Meghanin käly. Haukkui siinä ohella muita jästipäiksi, kun itse valehteli.
En ole haukknut ketään. Käly on puolison sisar tai veljen vaimo. Meghan ei ole Catherinelle kumpaakaan. Voi toki olla murrealueilla eroja.
Vierailija kirjoitti:
Käly on puolison sisar tai veljen vaimo ja puolison veljen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käly on puolison sisar tai veljen vaimo ja puolison veljen vaimo.
Ai pitää olla sekä puolison sisar/veljen vaimo ja lisäksi puolison veljen vaimo?
Onko Samantha Harryn kälypuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole haukknut ketään. Käly on puolison sisar tai veljen vaimo. Meghan ei ole Catherinelle kumpaakaan. Voi toki olla murrealueilla eroja
1. oman aviopuolison sisko
2. oman sisaruksen vaimo
3. oman aviopuolison sisaruksen vaimo <
4. oman sisaruksen aviopuolison sisko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole haukknut ketään. Käly on puolison sisar tai veljen vaimo. Meghan ei ole Catherinelle kumpaakaan. Voi toki olla murrealueilla eroja
2. oman sisaruksen vaimo
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. oman sisaruksen vaimo
Juuri näin. Kyllä minunkin mieheni veljien vaimot ovat olleet minulle aina kälyjä. Asumme eri puolilla Suomea, ei ole murreasia.
Esimerkkejä kälyn käytöstä
Aviopari Pekka ja Liisa ovat menossa naimisiin. Pekalla on sisko nimeltään Pessi. Liisalla on sisko nimeltään Lilli.
Liisa on Pessin käly (veljen vaimo)
Pessi on Liisan käly (puolison sisar)
Lilli on Pekan käly (puolison sisar)
Pekka ei ole Lillin käly vaan lanko (siskon mies)
Pekalla on veli nimeltään Pertti. Pertillä on vaimo nimeltään Petra-Pauliina.
Liisalla on veli nimeltään Lasse. Lassella on vaimo nimeltään Laura-Leena.
Petra-Pauliina on Liisan käly (puolison veljen vaimo)
Liisa on Petra-Pauliinan käly (puolison veljen vaimo)
Laura-Leena on Liisan käly (veljen vaimo)
Liisa on Laura-Leenan käly (puolison sisar)
Petra-Pauliina ja Laura-Leena eivät ole kälyjä toisilleen (puolison veljen tai siskon puolison veljen tai siskon puoliso). Jossain maailman kielessä varmasti on tällekin oma sanansa.
https://hyviaasioita.fi/kuka-on-kaly/
Meghan ja Kate eivät ole kälyjä toisilleen. Kuinka vaikeaa on ymmärtää tämä?
No on Harry sen verran älykäs että osaa vaimonsa kanssa tehdä rahaa huonoista väleistään Kuningashuoneen kanssa.Toivottavasti myös muistaa että päivänä kun kansaa ei enää kiinnosta ja kaikki on sanottu hän joutuu löytämään uuden rahalähteen. Ja sen lähteen pitää olla tosi iso kun ajattelee heidän elämäänsä jossa ovat tottuneet ylelliseen elämän tyyliin jossa raha ei merkitse mitään.
Catherinen kälyn nimi on Alizee.
Vierailija kirjoitti:
Meghan ja Kate eivät ole kälyjä toisilleen. Kuinka vaikeaa on ymmärtää tämä?
Ding dong
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. oman sisaruksen vaimo
Ei ole.
Kylläpä on.
"Sukulaisuussuhteiden merkityksestä ja suurperheistä kertovat sisarusten puolisoiden nimitykset, jotka nykyisin ovat monille jo vieraita. Puolison sisar tai veljen taikka puolison veljen vaimo on käly. Vanhastaan nimitystä kälykset on käytetty laajalti itämurteissa nimenomaan veljesten vaimoista."
Lähde: https://www.kotus.fi/nyt/kolumnit_artikkelit_ja_esitelmat/kieli-ikkuna_…