Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
20341/46129 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku "ajattelee rahaa ja fiksua rahankäyttöä, sekä seuraa brittiläisten mielipiteitä" Onko brittihovi ainoa, mitä seuraat, ja valitat samaa koko ajan, eli kansan rahoilla elämisestä? Miksi tuo vihasi... korjaan terve mielenkiintosi, suuntautuu vain Britanniaan? Kiitos vastauksestasi.

Mene katsomaan vaikka instanssi kommentteja Charlesin ja Catherinen mentyä hoitoon. Yleisin kommentti on "ja me muut emme saa edes yhteyttä terkveyskeskukseen". 

Tätä juuri tarkoitan. Ilmiselvää on, että kuningas ja hoviväki saavat hoitoa ja ovat ylemmyydessään täysin eriarvoisessa asemassa. Ei tuo tämän vuosikymmenen asia ole, vaan näin on toimittu aina. Meillä presidentti kiidätetään hoitoon, vaikka odottamassa olisi kuinka monta muuta ennen jonossa. Vaikka tätä miten päin miettisi, niin tuulimylly tulee vasaan. ja sitä vastaan on aika hyödytöntä taistella.

Pointti on nyt kuitenkin se, että ainoastaan brittihovi on syytösten kohteena, vaikka ihan samalla tavalla Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa jne. toimitaan. Ihmettelen mikä saa jotkut triggeröitymään ainoastaan Windsoreista noin. Muut saavat olla ihan rauhassa.

Vierailija
20342/46129 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Kate jossain hoidossa tyyliin Monacon Charlene? Aika outoa, ettei kukaan ole nähnyt Katesta vilahdustakaan joulukuun jälkeen. Silloin ymmärtäisi sen, että myös William on kokonaan pois töistä vaikka isäänsä pitäisi tuurata. 

Hän oli erittäin laiha ennen leikkausta, joten varmasti tarvitsee aikaa kuntoutua edustuskuntoon kaiken jälkeen.  Ei siihen mitään skandaalia tai häpeällistä vaivaa tarvise olla.

Täysin normaalilta hän näyttää vartaloltaan. Laiha on ihan eri asia. Lihaksia löytyy ja harrastaa monipuolisesti liikuntaa. Ruokavalio taatusti parasta huippua. Luulisi olevan parhaimmat edellytykset nopeaan toipumiseen, jos ei komplikaatioita ilmene. Ja nuorehko on kuitenkin vielä. Alkoholinkäyttö maltillista, eikä tupakoi.

Ja

Kate, Marin ja Letizia alkavat olla alipainoisia.

Mitä sinua heidän painonsa liikuttaa? Ja  vaikka olisivatkin, niin onko vaikeaa kunnioittaa ihmisten kehorauhaa? Fiksut aikuiset jättävät muiden ulkonäön ruotimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20343/46129 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku "ajattelee rahaa ja fiksua rahankäyttöä, sekä seuraa brittiläisten mielipiteitä" Onko brittihovi ainoa, mitä seuraat, ja valitat samaa koko ajan, eli kansan rahoilla elämisestä? Miksi tuo vihasi... korjaan terve mielenkiintosi, suuntautuu vain Britanniaan? Kiitos vastauksestasi.

Mene katsomaan vaikka instanssi kommentteja Charlesin ja Catherinen mentyä hoitoon. Yleisin kommentti on "ja me muut emme saa edes yhteyttä terkveyskeskukseen". 

Tätä juuri tarkoitan. Ilmiselvää on, että kuningas ja hoviväki saavat hoitoa ja ovat ylemmyydessään täysin eriarvoisessa asemassa. Ei tuo tämän vuosikymmenen asia ole, vaan näin on toimittu aina. Meillä presidentti kiidätetään hoitoon, vaikka odottamassa olisi kuinka monta muuta ennen jonossa. Vaikka tätä miten päin miettisi, niin tuulimylly tulee vasaan. ja 

Se on se Meghan. Se ei ollut Ruotsissa eikä Tanskassa, se viivähti hetken Briteissä. Meghanistit purkavat pahaa oloaan haukkumalla sen entisiä sukulaisia. 

Vierailija
20344/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on kyllä melko lyhyt ilman korkokenkiä, näkee kuvista, joissa hän töpöttelee talvisaappaissa Whistlerin hiihtokeskuksessa Kanadassa.

Vierailija
20345/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että uusilla kotisivuilla käytetään vain Meghanin vaakunaa.  Harryn kuninkaallinen vaakuna saatttaisi olla liian suora merkki aseman kaupallistamisesta.  Mutta eiköhän sekin vielä sinne ilmesty, jos hovi ei pysäytä tuota touhua nyt alkuunsa.

Vierailija
20346/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että uusilla kotisivuilla käytetään vain Meghanin vaakunaa.  Harryn kuninkaallinen vaakuna saatttaisi olla liian suora merkki aseman kaupallistamisesta.  Mutta eiköhän sekin vielä sinne ilmesty, jos hovi ei pysäytä tuota touhua nyt alkuunsa.

Varmaan myös siksi, että Harryhän on pelkkä palvelija ko suhteessa. Onhan Meghanin feikki ceeveekin tuplasti pidempi kuin Harryn vastaava.

Vierailija
20347/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan on kyllä melko lyhyt ilman korkokenkiä, näkee kuvista, joissa hän töpöttelee talvisaappaissa Whistlerin hiihtokeskuksessa Kanadassa.

Olen nähnyt Meghanin livenä, ei hän mikään pitkä ole mutta ei lyhytkään ( olen itse 163cm) ja hän oli kyllä minua pidempi. Veikkaisin pituudeksi 170cm koska mieheni on 180cm ja oli selkeästi häntä lyhyempi. 

Ei sillä tosin varmaan mitään väliä ole minkä pituinen hän on:)

Vierailija
20348/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan myös siksi, että Harryhän on pelkkä palvelija ko suhteessa. Onhan Meghanin feikki ceeveekin tuplasti pidempi kuin Harryn vastaava.

Irvailet asiasta mistä et näytâ mitään ymmärtävän. Vaakunassa on Harry vasemmalla ja Meghan oikealla. Heidän sukuvaakunaansa ei tehty ennenkuin muuttivat Los Angelesiin.

Williamin ja Catherinen yhteinen vaakuna valmistui vasta kaksi vuotta häiden jälkeen ja kysymyksessä oli sentään tuleva kuningas,ei mikään spare.

Jotain jarruja nyt näihin kuvitelmiin.

Vierailija
20349/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt Meghanin livenä, ei hän mikään pitkä ole mutta ei lyhytkään ( olen itse 163cm) ja hän oli kyllä minua pidempi. Veikkaisin pituudeksi 170cm koska mieheni on 180cm ja oli selkeästi häntä lyhyempi. 

Ai että olisi vain viisi senttiä lyhyempi kuin Catherine? Kyllä se ero on 15 senttiä, eikä 5 senttiä.

https://www.iheart.com/content/2018-06-12-heres-why-meghan-markle-stood…

Vierailija
20350/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irvailet asiasta mistä et näytâ mitään ymmärtävän. Vaakunassa on Harry vasemmalla ja Meghan oikealla. Heidän sukuvaakunaansa ei tehty ennenkuin muuttivat Los Angelesiin.

Williamin ja Catherinen yhteinen vaakuna valmistui vasta kaksi vuotta häiden jälkeen ja kysymyksessä oli sentään tuleva kuningas,ei mikään spare.

Jotain jarruja nyt näihin kuvitelmiin.

&nbsp

Ei tuo ole mikään heidän sukuvaakunansa. Harry on edelleen Mountbatten-Windsorin sukua (sen mätämuna). Ei heillä mitään omaa sukua ole.

Vierailija
20351/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että olisi vain viisi senttiä lyhyempi kuin Catherine? Kyllä se ero on 15 senttiä, eikä 5 senttiä.

https://www.iheart.com/content/2018-06-12-heres-why-meghan-markle-stood…

en tiedä, mutta niinkuin sanoin, olen hänet nähnyt livenä ja osaan verrata vain omaan pituuteeni ja olen 163cm ja selkeästi oli minua pidempi. Turha minun mielipidettäni on alapeukuttaa, se oli vain minun arvioni.

Vierailija
20352/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjumammat harhoissaan luulevat että pituus korreloi aivokapasiteetin kanssa.

Vierailija
20353/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mutta niinkuin sanoin, olen hänet nähnyt livenä ja osaan verrata vain omaan pituuteeni ja olen 163cm ja selkeästi oli minua pidempi. Turha minun mielipidettäni on alapeukuttaa, se oli vain minun arvioni.

Tervetuloa ketjuun! Jos osaat sanoa "kiitos" kiinaksi niin ainakin viisi vantaalaista kiiruhtaa kertomaan että olet väärässä ja tollo sen lisäksi.

Vierailija
20354/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanin pituuden arvioinnilla on merkitystä siinä onko ilmoitettu 1,68 m totta, vai kaunisteltua totuutta.  Harryn pituudeksi netistä löytyy 1,86 m, joten siitä voi nyt vertailla, kun kummallakin on maltilliset kannat kengissään.

Vierailija
20355/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, contulalainen kuvittelee nähneensä Meghanin ja vastailee itselleen...

Katsokaapa esimerkiksi tuoreet kuvat pariskunnasta. Meghan on korkeintaan 160-senttinen.

Vierailija
20356/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten sukunimi on nyt sitten Sussex. Eli artsi sussex ja lillibet sussex.

Vierailija
20357/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten sukunimi on nyt sitten Sussex. Eli artsi sussex ja lillibet sussex.

Amerikkalaiset saavat taas hävetä. Yliopistokoulutus hyvässä yliopistossa ja sivistyksen taso tätä luokkaa...

Vierailija
20358/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, contulalainen kuvittelee nähneensä Meghanin ja vastailee itselleen...

Katsokaapa esimerkiksi tuoreet kuvat pariskunnasta. Meghan on korkeintaan 160-senttinen.

Jaa nyt minäkin olen jo Kontulasta:))) etkö muuta keksi?? Ja vastailen itselleni. Selvä.

Ketjun taso laskee aina kun sinä tulet täällä väittämään kaikkia muita kontulalaisiksi.. 

Edelleen ei mun tarvitse katsoa kuvia, olen nähnyt hänet livenä ja tiedän tasan tarkkaan oman pituuteni ja sen että Meghan on minua pidempi, mulle on aivan sama uskotko vai et!

Vierailija
20359/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möröillä oli oma kuvausryhmä mukana.Harryllä paskaiset farkut ja koirankarvanen takki ja Meghanilla valkoiset instakutaat päällä ja sormet täynnä koruja. Harry muisti sentään poseerata jonkun vammasen kakaran kanssa, Meghan kameratiimille.

Vierailija
20360/46129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möröillä oli oma kuvausryhmä mukana.Harryllä paskaiset farkut ja koirankarvanen takki ja Meghanilla valkoiset instakutaat päällä ja sormet täynnä koruja. Harry muisti sentään poseerata jonkun vammasen kakaran kanssa, Meghan kameratiimille.

Huoh.

Ketju on lukittu.