Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä tapauksia, että ultrassa sanottu et tyttö

14.11.2006 |

mutta kuitenki ollut poika? Itselle on jo pariin kertaan puhuttu tytöstä. Neuvolatäti vaan tuumas että jos ei näy välineitä voi olla kumpi vaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa sanottiin, että tyttö tulossa ja tulikin poika.

Vierailija
2/13 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eräällee kaverille kävi juuri näin. Rakenneultrassa sanottiin että tyttö on tulossa mutta tulikin poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meille sanottiin rakenneultrassa että voi olla kumpi vain, sen jälkeen ultrattiin vielä 2* viimeisimmät siis viikolla 27& 36 ja silloin oli poika veikkauksena. Tyttö tuli.

Vierailija
4/13 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisellä sanottiin, että tyttö tulossa, mutta poikahan sieltä tupsahti kuitenkin. Se oli muuten aika mieletön tunne, kun poika sieltä nostettiin näköetäisyydelle.. Meni muutama kierros raksuttaessa, kun kätilö näytti lapsen takapäätä ja tokaisi " katsos" ja minä mietin, että miksi se nyt tuota peppua (vaikka suloista sellaista) meille näyttää! :D

No mutta poika oli meille aivan yhtä tervetullut kuin tyttökin, ja seuraavan lapsen sukupuolta emme aio selvittää.. On paljon ihanampaa odottaa sitä yllätystä loppuun asti! :)

Vierailija
5/13 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3D ultarassa kaverilleni sanottiin että 100% varamasti tyttö ja poikahan sieltä tuli.

Vierailija
6/13 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulen odottavani tyttöä, 2 eri lääkäriä todennut.

Kumpikaan ei sanonut 100% varmuudella!

Toinen oli 3d- ultrassa, ja toinen n. rv 24 Naistenklinikalla.

Miten varmoja arvioita ovat lääkärit antaneet teille muille?

Millä viikoilla?

(muutamissa olikin jo vastaus)

Ajattelin vaan, et kun ei meilläkään vielä 100% varmuus asiasta,

niin uskaltaakohan enempää ostella vaatteita, jos meneekin pieleen...

Luotin vaan kahden eri lääkärin mielipiteeseen, kun molemmat veikkasi tyttöä.

Saapa nähdä..

Vierailija
7/13 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sanottu 3 x ultrassa, että ei näy mitään jalkovälissä, mutta toisaalta vauva ei ole itseään kovin esitellytkään. Itsellä kuitenkin sellainen olo, että voi hyvinkin poikakin olla, eli ei olla hankittu mitään sukupuolta silmälläpitäen... Toivottavasti pian nähdään kumpi tulee!

Justi + Rölli 38+1

Vierailija
8/13 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noinkin pän erehdytään..? Olen kyllä kuullut vastaavasta ja jäin miettimään, taas.. ;)

Meille nimittäin annettiin arvio pojasta rv23. Tavallisella ultralla katottiin ja miekin olin näkevinäni jotain siellä jalkojen välissä, mutta itse pippeliä en nähnyt ;)

Mulla on 2 poikaraskautta takana ja tämä on vaan niiiiin erilainen raskaus kuin noi poikaraskaudet, en millään tohdi uskoa, että poika tulee nyt. Tyttöolo on tosi vahva!

Kysyn siis, näittekö te itse jotain noissa ultrissa? Voiko pippeli näyttää sitten niin kovin tytön alapäältä?

Anteeksi uteliaisuuteni

;) Ardisia rv30+

Vierailija
9/13 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ekaa on veikattu tytöiksi rakenne ultrassa noin viikoilla 17-18 ja tyttöjä ovat olleet synnyttyäänkin=)

2 seuraavaa on veikattu pojiksi(r-ultrassa aika tarkkaan rv 20 kummalakin kerralla) ja poikina pysyneet.Vitosesta kävin 4D ultrassakin ja yhä vaan poikaa lupaili.

Nyt olen saanut myös veikkauksen sukupuolesta ja itsekkin sen oivalsin kuvaruudusta,uskallan uskoa siihen...Mutta se kuitenkin varmistuu vasta noin 18 viikon kuluttu=)

L rv 21+

Vierailija
10/13 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa lääkäri on 2 eri ultrassa sanonut että " aika varmasti" tyttö. Tämä lääkäri sanoi itse erehtyneensä muutaman kerran niin päin, että on veikannut poikaa koska napanuora on ollut jalkojen välissä siten että on näyttänyt tyttö pojalta. Mutta toisin päin ei kuulemma ole juurikaan erehdyksiä tullut. Toivottavasti minäkin pääsen ihan lähiaikoina kertomaan oliko tämän kolmannenkin kerran veikkaus oikein vai ei. Mullakin on ollut tällä kertaa todella erilainen raskaus kuin kahdella ensimmäisellä kerralla, kaksi ensimmäistä kertaa olivat suht samanlaisia. Itse en veikkaile mitään enkä luota 100% lääkärin arvioon, kohtahan se nähdään kumpi sieltä tulee :)

*rv 39*

Vierailija
11/13 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se mitä itse näin rakenneultrassa, näytti minusta

sekä miehestäni pojalta.

Kätilö ei sanonut mitään (Naistenklinikalla kätilöt eivät kerro), vaikka

siinä arvuuteltiin.

Sitten tuossa 3/4- d ultrassa näytti taas tavallinen

ultra, että poika se on. Mutta kun laittoi sen 3d- ultran päälle

ja tarkasteli, niin sitten ei kyllä itse enää voinut erehtyä!

Kyllä se niin tytöltä näytti.

Lääkäri ei mennyt kuitenkaan siitä 100% varmuuteen, mutta veikkasi tyttöä.

Mutta tytön vehkeet voivat olla vielä niin turvoksissa (alle 29rv),

että ne voi näyttää ihan kivespusseilta.

Mutta meillä ei kyllä näkynyt itse pippeliä sitten missään vaiheessa,

ja siksi ne lääkärit sitten jättivät vähän auki sen varmuuden, kun sanoi

et jos se onkin piilossa.

On aika liikkuvainen vaavi tämä, ja oli tosi vaikea katsoa.

Vierailija
12/13 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta sanottiin rakenneultrassa, et olis tyttö. Tuleva mummi ompeli vaaleenpunaisen helleasun, ja poikahan sieltä tuli, heh!

Toinenkin oli poika, joten helleasu yhä käyttämättä. Nyt kolmatta odotamme rv 24+2, saa nähdä jääkö kokonaan käyttämättä, vai joko nyt sen saisi kaapista ottaa?

Caius

Vierailija
13/13 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti hätäseen...

toisesta lapsesta rv 23 lääkäri veikkasi tyttöä, ja tyttö tuli.

Tässä kolmannesta lapsesta lääkäri veikkasi poikaa rv 29 ja rv 35 tyttöä...eli olemme loppuun asti jännityksessä tuleeko poika vai tyttö..ihan sama tuo kun molempaa merkkiä löytyy jo...