Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyllisyys omailmoitus sairauspoissaolosta, onko muilla?

Vierailija
06.01.2023 |

Ja kyse nyt siis siitä että olen oikeasti kipeä(flunssassa) ja ensimmäistä kertaa ajattelin nyt olla omailmoituksella pois kun olen vaan vähän kipeä mutta sen verran että sen kyllä äänestä kuulee (ja pyhät, työterveys kiinni), eikä viitsi mennä töihin tartuttamaan muita. Niin ihan järjetön tämä syyllisyys siitä että jäin vaan kotiin, eikä kukaan ole "todennut" kipeyttäni. Pomo ehkä äänestä kuuli kun soitin sille mutta silti. Miten muut osaatte sairastaa omalla ilmoituksella?

Kommentit (5)

1/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllisyys pois! Ehkä tuskaasi lievittää tieto siitä, että ihmiset on pääosin pois lyhemmän aikaa kuin saisivat saikkua.

Vierailija
2/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on näitä naisten vaivoja. Mulle tulee syyllisyys vaikka olisi lääkärin kirjoittama sairauslomatodistus kourassa. Typerää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen fyysistä työtä ja tunnen milloin en kykene suoriutumaan siitä. Olen harvoin sairaslomalla. Ehkä 3 päivää vuodessa.

Vierailija
4/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MicMac kirjoitti:

Syyllisyys pois! Ehkä tuskaasi lievittää tieto siitä, että ihmiset on pääosin pois lyhemmän aikaa kuin saisivat saikkua.

No ehkä vähän.. tosiaan jos virallisen sairaslomatodistuksen olisin halunnut niin olisi se täytynyt hoitaa "yleisen" digiklinikan kautta eikä lääkäri siellä etänä sen enempää totea flunssaisuuttani, niin koin että olisi täysin turhaa jonotella siellä. Ap

Vierailija
5/5 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on näitä naisten vaivoja. Mulle tulee syyllisyys vaikka olisi lääkärin kirjoittama sairauslomatodistus kourassa. Typerää.

Ei ole sukupuolisidonnaista.

Herkkiä on useimmat miehetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi